• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • 0508

Förresten, är det någon som åker på bröllopsresa den 28/8?? Isåfall kanske vi ses på Arlanda!

• zebban

Ska få åka och besiktiga hästarna och den fina vagnen imorgon!
    För en hästälskare som jag så är det jättekul!
    Logiproblemet är också löst, ja det mesta faktiskt. Känns riktigt bra, tror inte vi missat något. Iaf inget alarmerande!
    Ska bara se till att stämma av med alla inblandade närmare tiden och delegera ut så mycket som möjligt! Fast lite kontrollbehov har man nog

• augustibrud2005

zebban

ska nog försöka mig på att lägga ut bild när klänningen är slutprovad, nu är den lite nålad och så ;)
    Gud vad fint med häst o vagn!! JAg hade också önskat att vi kunde ha det, men ekonomin fick styra just där :( Är också en stor hästälskare och ryttarinna!

• zebban

augustibrud2005:
    Hästarna var jättefina 2 halvblod, mor och dotter nästan identiska.
    Vagnen var från 1901 en viktoriansk suflett. Väldigt fin renoverad men inte "för" mycket.

Träffade Toastmadamen igår kväll, hon verkar väldigt busig så nu har jag blivit lite nervös. Måste överlämna slutdetaljerna på festprogram etc till dem! Trodde nästan att jag kunde ha koll på allt där!

• vintertid

54 dagar kvar idag BARA!

Fick första räkningen igår från festlokalen. Man betalar nämligen hälften innan och hälften efteråt. Glatt blir man påmind om att bröllopet faktiskt inte bara handlar om kärlek, musik och vackra kläder!

Kan inte sluta vela hit och dit om min slöja (huruvida jag ska ha den eller ej).

• milo

Hej får jag hoppa med, Vi gifter oss den 27/8 i uppsala. Vi ska ha festen ute i dalby byggdegård. Klänningen blir en Nixa
    och jag ska prova in den i början på augusti. Älsklingen och barnens kläder är fixade. Alla dukningsattiraljer är ok.
    Mat ska vi laga själva. Frissan ska göra provuppsättning den 4 augusti.
    Nerverna säger skaller daller men det är så roligt

• hearts

Hej allihopa!

Det var ett tag sedan jag var härinne och kollade. Men nu börjar det verkligen närma sig. Var och beställde ring i lördags. Hittade också några fina fjädrar som jag ev ska ha i buketten.
    Går det bra åt Er andra?.
    Välkommen Milo, alla är välkommen till oss.

• vronk

Hej Allihopa.
    Var ett tag sen jag var inne också. Har faktiskt förtsökt skjuta undan planeringen ett tag då jag har kännt mig super stressad. Men nu börjar det kännas kul igen. Ska gå och beställa blommor i veckan.
    I går ringde en kompis till mig och vill bjuda mig på spa några dagar innan bröllopet då hon inte kunde vara med på min möhippa. Så det ska jag kolla upp nu.
    Funderar också lite på fest program. Någon som har några tips eller ideer?

• vit tiger

hej! hinner aldrig skriva , men jag läser era inlägg. jobbar som en galning nu innan lunch-gästerna tar semester. ringde frisören förra veckan och fick veta att hon slutat! hade bokat henne till min stora dag. hon har inte ens hört av sig när jag gått hos henne i 3,5 år!! nä..bitter. hoppas inte fler såna saker dyker upp, sånt som man trott e bokat å klart. men ska fixa håret på den salongen än då. ägaren e både snygg å skit trevlig.. (frun också).

• vit tiger

0508
    kul att du har hittat hit , välkommen. jag gifter mig också på fredagen. vi ska flyga nån gång på eftermiddagen på söndagen. vart bär det av? vart ska bröllopet ske??

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!