• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vintertid

majastina: Ja man kan ju förstås beställa ett personligt brudpar, finns ju några på e-bay som gör sådana, det gäller bara att det inte ser för "tramsigt" ut. Steinbrenner & Nyberg gör bröllopstårtor med "bulliga" hjärtan och de brukar göra ett stort hjärta överst istället för brudpar, väldigt snyggt tycker jag.

• majastina

Det där med hjärtat lät fint. Tack för tipset.
    Är det verkligen inte mer än 76 dagar kvar?? Helt otroligt vad fort det går.

• zebban

Jag tror att jag måste ha på mig något annat under än korsetten jag köpt!
    Den kommer att synas genom tyget.
    Vill gärna ha den dock diggar den skarpt!
    Om jag bara fick ordning på bilderna som vi knäppt och ni får ha överseende med min osminkade nuna och att jag ser ut som en fågelskrämma i håret! Bara en förhandsvarning!

• Veronika

Nu ligger Hinderprövningen på lådan!!! Weeeee!!! Var i kyrkan idag på Sommarandakt. Pirrade ordentligt i magen när man gick in där...

• augustibrud2005

zebban

Åh vad fin du kommer att bli :)

• majastina

zebban: Jättefin klänning tycker jag oxå!! Det syns att du gillar den och det är ju jätteviktigt.

Länge sedan någon skrev. Var är alla?
    Är det lite lugnt på bröllopsfronten för tillfället? Har vi kanske läget under kontroll....?

• zebban

Tack augustibrud2005 och majastina!
    Det känns bra att få lite bekräftelse från någon utomstående!
    Det är ju ganska lugnt på denna tråd nu, men det kanske är lugnet för stormen.
    Kan ju hända att vi blir nipprigare och nipprigare allt eftersom dagarna rinner iväg.....
    Sommaren är här!

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!