• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • zebban
    Jag har precis fått reda på att jag har en "no limit" budget vad det gäller blommorna. Så där kan jag löpa amok bäst jag vill!! Ska försöka att inte få totalt blomfnatt bara! Men det är iaf kul att man unna sig lite extra.
  • vintertid

zebban: Åh vad härligt! Det är ju en dröm att inte behöva tänka på budgeten alls... Sitter och grejar med vår budget just nu, man tänker ju på den hela tiden, DET ska bli skönt efter bröllopet när allt är betalt. Skönt att min m2b är så 'cool', själv är jag så nojig över pengar, han bekymrar sig inte ett dyft.

• Annican

Igår var vi och köpte vin och alkohol i Tyskland. Det var såååå mkt kö genom hela Danmark, suck. Vi lämnade hemmet halv sju och var hemma halv tio på kvällen. Och ändå bor vi typ 40 min från Helsingborg.... Alla svenskar hade tydligen valt att åka till Puttgarden igår...vi som tänkte va lite kluriga... men icke. Nu blir det iaf fest!

• vintertid

80 dagar kvar nu! Man längtar ju liiite...

Vill gifta mig NU! Skönt att så mycket är klart men samtidigt blir man lite rastlös för man vill att tiden ska gå fort.

• zebban

Fick tjejernas klänningar igår, köpta på ebay.
    Jättefina måste jag säga, men har inte haft möjlighet att prova dem än.Men de har korsettsnörning i ryggen så det blir säkert jättefint.
    Sen kom min korsett också.
    Väldigt fin måste jag säga. Den blivande gjorde stoooora ögon så jag anser den som godkänd

• vintertid

zebban: Av vem köpte du klänningar på ebay om man får fråga?

• zebban

Jewels hette de nog om jag inte missminner mig. UK baserat. Gick snabbt och lätt.
    Det är skönt att inte behöva tänka på tullavgifter och så.

• zebban

Vintertid:
    Sparkiebirds ska det vara!
    Vet ej var jag fick Jewels ifrån!

• zebban

Hihi! Jag har bara hunnit prova klänningen på den ena av mina tjejer/småtärnor och gissa om hon blev fin.
    Ja det tyckte hon själv också, har aldrig sett henne så mallig som när hon kollade på sig själv i spegeln!
    Den var verkligen jättefin på henne!

• Veronika

Har alla sett ut kläder till sina blivande? Vi har varit påväg in flera gånger med det har liksom inte blivit av! jag börjar känna lite panik över det momentet...

Har ni skickat in Hindersprävningen än? Den gäller ju i 4 månaders så man skulle kunna skicka den nu. Vår ligger hemma och ifylld men jag har inte vågat posta den än... vet inte riktigt varför...

79 dagars väntan kvar!

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!