• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vintertid

M-LH: Grattis!

Min slöja kom idag... den var perfekt! *lycklig*

Har beställt engångkameror, hjärtformat ris, tyllknyten och sidenband från Calligraphen (inte jordens billigaste, men nu får jag iaf precis det jag vill ha ).

86 dagar kvar tjejer!

• Miur

Kul med pengar, dom saknas alltid!
    Min ring har kommit!!!!:) Sååå fin! Snart kommer blivandes oxå.

Hur har ni gjort? Har ni köpt nya ringar åt er båda eller har mannen kvar sin förlovningsring?

• Larsson

Miur: Vi har också beställt två ringar, min sambo ska ha till likadan som hans förlovningsring men jag ska ha stenar i min. Det var aldrig något vi diskuterade det var självklart för oss båda, men andra har reagerat när vi sagt att vi beställt ringarNA. Men det ska ju synas att han är gift också... annars kanske andra tror att de ändå har en liten chans ;)

• vintertid

Jag ska ha en ring till men inte han. Vi har inte ens varit förlovade ett halvår så ringarna känns inte särskilt "gamla". Vi vänjer oss fortfarande vid att vara "ringbärare" och så ska man få ännu en snart... Får leva med det.

85 dagar nu. *hålla räkningen*

• zebban

Har precis fått veta att jag får vänta ännu 1 vecka på min klänning, snyft.
    Jag hade sett fram emot att få hem den idag! Men, men det är bara att ge sig till tåls!

• augustibrud2005

Hej!
    Vi har hyrt ett band som skall spela på festen ...hoppas att det blir bra :)
    Ringar har vi inte tittat på ännu, men ska ta tag i det snart! Jag har beställt en rätt så "udda" klänning av en sömmerska (jag har ritat den själv) och nu är jag orolig för att folk ska tycka att den är alltför prinsessig... Den är i helsiden med en jättestor kjol med lagda vecka och ett band som markerar midjan. Korsettsnörning i ryggen! Riktigt Grace Kelly 50-talsstil..

MArdrömmar är ju bara förnamnet till vad jag har haft... Drömmer att jag av någon konstig anledning inte kan komma på bröllopet, så vigsel och fest får helt enkelt hållas utan mig?! Sista drömmen så drömde jag att jag var helt oförberedd och kom försent. Klänningen blev hemskt och regnet fullkomligt vräkte ner....

• zebban

Har varit och ordnat med kläder till min blivande idag!
    Han blir så fin, så fin.
    Vad kul det är när allt börjar falla på plats.
    Klänningarna jag köpte på Ebay till mina systerdöttrar har blivit skickade idag.
    Hoppas att det stämmer ska bli så kul att få se dem!
    Håller på och tittar på bordsplacering etc nu det är inte helt lätt!
    Var på Panduro och shoppade lite grejer till Bordsplacering och grejer att göra servettringar av så nu har jag lite mer att pyssla med.

• vintertid

Vi var och letade tårta idag igen... (utan direkt resultat) Tycker inte de är så flexibla på Steinbrenner & Nyberg så nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Har äntligen bestämt oss för efternamn.

84 dagar kvar!

• majastina

Idag hittade vi kostym till min sambos son. En jättefin svart som är precis som en "vuxenkostym". SKÖNT att det äntligen är fixat.
    Har även köpt papper som vi ska vika små askar av till wedding favors. Tänkte lägga chokladpraliner i och ställa vid varje kuvert. Kul att hålla på med sånt pyssel. Måste bara hitta fina silversnören att knyta om.
    Zebban: Vad tänkte du göra till bordsplaceringen? Jag har börjat på hjärthållare av ståltråd, men jag vet inte om de blir så bra.

• majastina

vintertid: vad vill ni ha för tårta?

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!