• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • Annican

Augustibrud:
    Vi kommer att åka häst och vagn från kyrkan till festlokalen

• Veronika

Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska åka än, antingen blir det en Rolls Royce eller en Audi Cab (har en pappa som jobbar med att sälja Audi).

Ja, det är väl bara att skicka in hinder prövningen i helgen antar jag :| !

• Veronika

Blev ingen bra smile! ;) Den fanns tydligen inte...

• majastina

Åh, vad avundsjuk jag blir på er som fått hem era klänningar. Jag vill också prova min. Ska era blivande se era klänningar innan dagen D??
    Tårtan måste vi också beställa snart. Så svårt att välja bara... Jag gillar allt och min sambo nästan inget så det får nog bli han som väljer.

• zebban

Min blivande får se mig i min outfit, för mig gör det inget alls.

• zebban

Ooops! Nu har jag gjort det igen!
    Shoppat på Ebay! Bara lite små pryttlar till bordsdekorationerna. Jag handlar från UK så man slipper ju tullavg. och så.
    Men det är beroende framkallande måste jag säga nästan lika mycket som BT.
    Är ju sjukskriven så jag har mycket tid till att kolla efter saker!

• Tjolahopp

Jag fick hem min klännning för en och en halv månad sen, eller ja... hem och hem... den hänger hos min moster, just för att min sambo inte ska få se den förrän dagen D. Jag ska sova hos min moster natten innan också så vi kommer vara där och fixa oss.

Hur gör ni med fotograferingen; före eller efter vigseln?

• zebban

Vi ska fota oss före vigseln. Det tar så pass lång tid och vi gifter oss så sent på em att det skulle bli kostigt att lämna gästerna i minst en timme efteråt.

Klänningen är här och alldeles underbar, tyvärr blir det ingen bild idag, M2B lämnade kamean på jobbet! Men jag får väl posera en annan gång!

• majastina

Vi ska också fotas före vigseln. Först tyckte jag att det kändes konstigt, men precis som zebban, så känns det konstigt att lämna alla efter vigseln.
    Då är man ju säkert som allra finast också. Alldeles nyfixad och förhoppningsvis har man inte hunnit fälla några glädjetårar heller än då.

Zebban: Vad kul att klänningen var så bra.
    Ser fram emot bilder. Tror du att du kommer att prova den många gånger innan den 27:e?

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!