• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vintertid

zebban ah, har du också drabbats av e-bay? Jag har allt blivit en lite shopoholic, nu senast "råkade" jag "vinna" hela första säsongen av O.C. på dvd... hm längtar efter att få hem den... Hittills har jag varit kanonnöja med allt jag köpt *ta i trä*. Jättekul med din klänning förresten. Vill åxå gärna se en bild.

Min älskling har sett alla mina saker, vill ha hans smakråd + att jag tror inte han verkligen skulle _se_ allt ändå på den stor dagen med alla känslor och nervositet. Vi ska fotograferas innan vigseln (tar ca två timmar) men även någon timme efter (i kyrkan) då våra gäster ska få en guidad tur på slottet.

• zebban

Vintertid:
    Ja är hårt drabbad tyvärr, har precis köpt 2 tiaror också, en blev ett litet panikköp då jag upptäckte att tiden gick ut om 1 min. Hade dock tittat på den tidigare och vill jag inte ha den så är det inte hela världen den kostade bara £5.
    Jag har varit helnöjd med det jag fått hem hittills, men jag väntar på slöja nu m.m.

• vintertid

zebban: nej... fem pund hit eller dit gör väl inget, det kostar ju att ligga på topp, eller hur?!

Är lite nyfiken på vem du köpte din slöja av och hur den ser ut.

• zebban

Vintertid:
    Honeymooneve, har jag köpt slöjan av.
    Den är väldigt enkel i ivory men penciledge på.

• vintertid

zebban: vilket utmärkt val för henne köpte jag min slöja av, åxå penciledge i ivory, sååå fin

• zebban

Vintertid: Tänk vad fina vi ska bli!

En sak retar jag mig på!
    Kan inte hitta någon utgångsmusik som vi vill ha. Eller ha och ha men ingen som känns Rätt!
    Vi vill ha något som svänger lite. Tar tacksamt emot förslag!
    Jag kanske har tjatat om det här förut men,men. Som blivande brud får man vara tjatig!

• vintertid

Vi ska ha Annie's song som inledning och mendelsohn som avslutning. Vad ska ni ha som inledning tro?

• vintertid

zebban: men mendelsohn ut då? den är ju "bröllop" liksom... för mig iaf

• zebban

Vi har nog precis bestämt oss för We are the Champions.... Queen är en stor gemensam favvo
    Vi har bjudit in Freddie till bröllopet men inte fått svar än!

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!