• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • Veronika

Om 10 veckor är det över :(
    69 dagar kvar!! (börjar pirra i magen på mig, hur är det med er)

• äntligen på väg

Jag är väldigt lugn när det gäller bröllopet faktiskt. Det har varit så mycket strul med allt annat på sistone så det är min stund för glädje och avkoppling när jag får pyssla med bröllopet. Vi håller på och bygger hus och det har varit så otroligt mycket problem med det. Skulle ha flyttat in i mars och som det ser ut nu blir det inte förrän i september .

• zebban

vintertid:
    Hur lång tid tog det innan du fick din slöja fr. Honeymooneve?
    Jag går här otåligt och väntar, andra saker från ebay dyker upp men inte den som jag är mest nyfiken på

Ska ut och lapa sol nu ,ska börja jobba på deltid efter min sjukskrivning imorgon men har inte någon överdriven lust nu när solen har hittat hit!

• vintertid

zebban: Vet inte, 2-3 veckor kanske?!

Vi var och tittade herrkläder idag... ojoj vad snygg han var!

• majastina

Skulle äntligen få komma och prova klänningen för första gången idag... Längtade hela dagen, kom dit tjugo i sex, hon stänger sex. Typiskt. Nu får jag vänta till imorgon. Klarar jag det?

• zebban

vintertid: Den hade faktiskt kommit idag! Jag var och kollade på Postens Utlämningsställe, jag skulle hämta ett annat paket. Det är ett litet ställe så alla känner alla här. Men inget annat paket till mig. Snyft, snyft, däremot så låg det i brevlådan!

Ska ta med mig tiarorna och slöjan till frisören på torsdag så vi kan prova och diskutera frisyr m.m.
    Roligt, roligt!
    Roligt

• majastina

Hon stängde inte sex utan halv sex....
    (Annars hade det ju inte vart nån fara.)

• augustibrud2005

Ang morgongåva till maken är jag oxå intresserad vad man köper?

Idag har jag varit o kollat på ring samt diskuterat bröllops"tårtan". Vi kommer att ha chokladformar med hallonmousse, ett färskat hallon på toppen samt guld och silver pärlor! Dessa kommer vi att ställa på en egenbyggd ställning som vi draperar med sidentyg och massor med rosenblad!

• äntligen på väg

Har valt ut min brudbukett idag. Det kommer bli så fint så .
    Tre eller fem röda långa kallor med lite murgröna och silverband som jag liksom bär på armen. Vi har dubbelbröllop ihop med syrran och hennes 2B och hon ska ha en droppformad bukett med bla likadana kallor som mina. Brudgummarna och deras bestmen kommer ha en röd kalla som corsage och tärnorna kommer ha en vit kalla med lite murgröna. I festlokalen dekorerar vi borden med röda rosor i låga skålar, rosblad och murgröna. I min fantasi ser det jättefint ut

Augustibrud: Vad duktiga ni är som gör tårtan själva! Jag önskar att jag var lite pysslig! Jag har ofta väldigt bra idéer (tycker jag själv) men så fort jag försöker skapa något så blir det...inte så bra. Jag får väl vara nöjd om jag lyckas dekorera festlokalen .

• augustibrud2005

äntligen på väg

nej, nej! Tårtan göt vi inte själva, utan bara själva grejen de ska stå på! Annrs hade det nog blivit pannkaka i dubbel bemärkelse...

Vad kostar er vigselring? Är det bara jag som tycker att 11000:- känns lite mycket?

Gör ni era festprogram själva eller får ni hjälp med dem?

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!