• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • Veronika

zebban
    Gratulerar!!! Ringde du in och tävlade eller var du eller någon anhörig där?

• zebban

Jag ringde in svarade på den extremt svåra frågan om vem som skrivit Bröderna Lejonhjärta!

• äntligen på väg

majastina: det var en bra sida, precis den inspiration jag behövde för jag hade helt slut på fantasi, tack!

Grattis Zebban! Femtusen gör inte ont

• lycliga lotta

Vi ska också ha äppelbo gånglåt, men som utgångsmusik

• vintertid

Vi firar 5 år idag och min m2b har lagat getostspäckad oxfilé och gjort egna bakelser till efterrätt (med maräng och passionsfrukt). *mm*

• majastina

Grattis vintertid!! Vad mysigt det låter...

• augustibrud2005

majastina

Toppentack! Ska kolla in sidan lite närmre!
    Inspiration är alltid bra!

• äntligen på väg

En kompis frågade om jag övat på min nya namnteckning eftersom jag tar hans efternamn... Skojar du eller?! Hela lägenheten är full med små lappar med mitt nya namn .
    Vad konstigt det känns ändå, som att byta ut en del av sin identitet. Fast det ska bli skönt för jag har haft dubbel-efternamn sen jag var 10år.

• vintertid

Jag fortsätter min nedräkning... 72 dagar kvar.

Min kära m2b ska ta mitt namn så jag slipper byta. Har dock bytt namn en gång tidigare i livet, jag var iofs bara 11 då, men det gick väldigt fort att vänja sig vid ett nytt namn. Känns nästan knepigt att jag hetat det jag hette innan.

Vår planering ligger på is lite, mycket med jobb och annat för tillfället, men nästa ska vi ta ett rejs och bl.a. beställa ring, vaccinationer, örhängen till mig, kläder till honom m.m.

Tjejer, när köper ni morgongåvan? Vore ju fint att ha kvar bytesrätten (även om man såklart hoppas att m2b inte byter en sådan present) men då måste man ju köpa den typ samma vecka? Det känns lite paniknära...

• majastina

vintertid: Du, det där med morgongåvan var ju bra. Har inte tänkt så långt att det kan va bra med bytesrätten. Men om man går och ser ut vad man ska köpa kanske man kan lugna sig till veckan innan... Om man kollar med butiken att det är något som de alltid har. Beror förstås på vad man köper.
    Vad ska ni köpa till era män?

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!