• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • äntligen på väg

Hallå tjejer! Jag har inte skrivit nåt här på jättelänge (inte sen den förra tråden tror jag).
    Det känns som jag var väldig flitig på att planera allt i början och jag har liksom hela tiden tänkt att "det är goooottt om tid". Men nu är det snart bara två månader kvar och det är massor som inte är fixat. Det blir riktigt kul att komma igång igen... Skall börja skissa på vigselprogram och festprogram...

• augustibrud2005

äntligen på väg

Jag har precis tänkt som du och tagit det väldans lugnt.. Men nu börjar jag istället känna mig väldans stressad. Mest är jag orolig över att min klänning inte kommer att bli så underbar som jag tänkt..
    Fest och vigselprogram har jag inte ens börjat fundera på. Ska ni göra era egna eller får ni hjälp med dessa?

Finns det "mallar" på nätet att nyttja till ex. festprogram?

• vit tiger

hej tjejer. hinner aldrig skriva , men jag läser era inlägg. jobbar som en galning nu innan midsommar. ringde frisören förra veckan och fick veta att hon slutat! hade bokat henne till min stora dag. hon har inte ens hört av sig när jag gått hos henne i 3,5 år!! nä..bitter. hoppas inte fler såna saker dyker upp, sånt som man trott e bokat å klart. men ska fixa håret på den salongen än då. ägaren e både snygg å skit trevlig.. (frun också). å bättre på å klippa men lite dyrare :( suck.. ska upp om 6 tim igen å jobba. snart köper jag en säng å ställer på jobbet. god natt

• äntligen på väg

Augustibrud2005
    Jag letade lite efter mallar igår men hittade inga, ska leta lite till.

Idag har vi beställt min ring. Det blev inte den jag hade tänkt från början, men jag provade några olika och fastnade speciellt för två stycken och då var det en av dem som min M2B absolut tyckte jag skulle ha, så då blev det den. Jag är väldigt nöjd med valet. Det gick så himla snabbt oxå. Vi var inne i butiken i max 10 min så var det klart (vi hade visserligen varit där en gång tidigare).

• M-LH

hej allihop!
    jag har oxå legat på latsidan ett tag o är rädd för att det kommer bli väldigt stressigt det sista som vanligt, typiskt mig. Idag var jag ialla fall och beställde ring o det var skönt att det var gjort nu. När det gäller festprogrammet så fixar mina 2 vänner det som ska vara värdar, då blir det liksom en liten överraskning för oss med. Fast om det är något speciellt vi vill ha med säger vi bara till.

• majastina

hem.passagen.se/aholgersson/
    På den här sidan httade jag förslag på olika festprogram. Har inte titta så noga på dem så jag vet om det är någt att ha, men man kanske kan använda en del i alla fall.

• Larsson

Idag ska vi beställa tårta... mmmmmm... ska dit nu kl tio! Det blir en bra frukost ;)

• vintertid

73 dagar kvar idag!

Jag har iaf vigselprogrammet under kontroll; ska snart lämna in det för att få det tryckt. Festprogrammet är delvis hyfsat klart, men värdparet ska göra vissa delar som vi inte vet om. Kontrollfreak som jag är så känns detta lite jobbigt eftersom jag vill ha layouten precis som jag tänkt och att de ska göra lite hemlisar innebär att de står för utskriften. *jobbigt*

• zebban

I avdelningen beslutsångest så har vi nu stannat på Äppelbo Gånglåt som inmarch och Love is all you need, med orgel och trombon som utmarch.
    Solostycken Tillägnan, From this moment med sv.text. och Du är allt med Shirley Clamp.
    Psalmerna Vigselpsalmen med Blomstertidsmelodin ocn ps.411.
    Men jag hinner väl ändra mig igen... iaf ang. in/utmarcherna.
    Annars så är det mesta under kontroll.
    Har hittat ett gulligt hundpensionat till vovven också. Men det blir så svårt att lämna bort honom.

• zebban

Hi Hi jag vann just 5000kr på Ordjakten i tv4 så nu kan jag fortsätta shoppa lite på ebay!

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!