Jag har beställt en rund kompakt bukett med enbart rosor... eftersom jag inte riktigt kunde bestämma ros, så valde jag 4 olika rosor. En mörkröd, en champagnefärgad, en rosa och en lite varmare rosa/aprikos med mörkare kant. Pärlor skall sättas i mitten varje ros... och linda ett sidenband runt stjälkarna, fast jag har inte tänkt att det ska synas ;)
Som musik har vi valt Canon in DMajor av Pachebel som skall spelas av 2st fioler.
Utgång tror vi att det blir Klinga mina klockor av Benny Andersson.
Vi kommer att åka en gammal RollsRoyce från kyrkan som vi får låna av en bekant. Och fotograferingen kommer nu, på allas inrådan, att ske före vigseln... Har varit lite kluven till det eftersom min blivande inte kommer att se mig innan... men det låter ju klart bäst att göra så...!
Är det någon som vet hur lång tid det tar om man vill byta efternamn helt och hållet?
Läste att några shoppar på Ebay! Jag har också börjat nosa lite grann men inte kommit till skott! Har ni några tips?
HAr hittat läckra korsetter till superpris! Är också sugen på att handla slöja. Vill ha en hellång med släp och lite spetskant, i ett lager! Alltså inget rynk!