• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • majastina

Den blir i cremefärgat thaisiden. Axelbandslös med ganska vid kjol, samma modell som Nixa 404, fast med lite kortare släp. Jag ska inte ha några broderade blommor på, utan på livet ska det sys på små pärlor gansaka glest. Till det ska jag ha en sjal, även den i thaisiden. Det kan kännas lite bart i kyrkan annars.
    Har även en tiara med strass och pärlor.
    Som sagt, jag är så nyfiken på att se hur den blir. Hoppas den blir bra.

• majastina

vintertid: Hur ser din klänning ut?

• vintertid

majastina: Thaisiden är ju grymt snyggt. Tycker din klänning låter himla fin. Det är kul med lite "egna" modeller. Min klänning liknar den här: groups.msn.com/vintertid/klnning.msnw&PhotoID=2 fast den är i ivory med en kortsettliv (med "skenor" - dock ej riktiga och broderade blommor) som är båtringat med smala axelband. Jag ska ha en slöja som "täcker" mina axlar.

82 dagar kvar!

• majastina

vintertid: Tack! Din klänning är ju fantastiskt vacker. Det blir kanon med slöja och krona till. Du kommer att stråla!

• vintertid

majastin: Tack så mycket! Känner att den nog är lite väl "sockersöt" i mångas ögon, inget som gick att hitta i affären direkt... men perfekt till mig!

• majastina

vintertid: Var har du hittat din klänning? Har du också sytt upp den?

• vintertid

Japp

Klänningen på bilden är från brides & beauties 2003!

• augustibrud2005

Åh.. vad glad jag blir när fler verkar känna för lite stora kjolar, min är i helsiden och det ger så sådan fantastiskt lyster!
    Idag så har jag provuppsatt frisyren och det blev sååååå fint :) Nu känns det som om jag valt rätt iallafall :)

Vintertid
    Jag har precis tänkt som du vad gäller Rembo eller Kik (vad lustigt) och därför har jag tvivlat, för det jag bestämt mig för är ju något helt annat, samtidigt som det känns lite unikt att ha designat den själv! Och dagen D blir jag en riktig Grace Kelly!

• zebban

Det ska bli så kul att få se ER alla princessor på bild i era kreationer!!
    För "äkta" bilder kommer väl hoppas jag även om det inte blir förrän den 29 augusti...

• vintertid

Ja alla måste lova att inte 'svika' tråden efter div. bröllopsresor och alltihop!

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!