• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • imse-vimse

Vronk;
    Jag förstår inte hur du bär dig åt?? Att hålla dig härifrån. Jag hatar detta forum!! Man försöker koncentrera sig, sen måste man ta en paus och sen vips så fastnar man!!

Jag tycker det var fjantigt av din vän att reagera så och jag tycker det är hon som gör fel.Det är ju klart att ni måste dra gränsen någonstans.
    Stå på dig!!

• vintertid

vronk: Jag tycker också att det var en knepig reaktion. Folk måste ju förstå att man inte har möjligheter att bjuda alla tänkbara.

Det är tråkigt att alla reagerar så starkt när det gäller bröllop... man vill ju bara att alla ska bli nöjda, men det går ju inte. Om du aldrig ens har träffat din kompis kille så fattar jag inte vad han ska på ert bröllop att göra, jag menar; han lär ju inte bli besviken av att inte bli bjuden?!

• Miur

Idag har jag varit på provkamning och smink. Det blir så fint så fint!! :)

• vronk

Tack för stödet. Har bestämt mig för att se det som hennes val. Trist bara.

Kul med provsminkning. Ser fram emot det själv

• augustibrud2005

vronk

JA, bröllop trollar verkligen fram de mest jobbiga situationer ibland och folk som tror att de har någon slags rätt till att vara med och bestämma?!! En del kommentarer tror man ju inte är sanna...
    Jag förstår inte att inte folk är mer finkänsliga...
    Stå på dig -det är ert bröllop! Och er dag! Då får ni bestämma precis ALLT!!

• vintertid

Vad ska ni ha för frisyrer allihop? Är det bara jag som har så svårt att bestämma mig...

• zebban

Hej f´låt om jag tränger mig på så här i efterhand, men har helt nyligen börjat titta till detta forum. Vi har oxå 27/8 som vårt datum. Har mycket tid till att planera detaljer just nu men liten möjlighet att se till att de blir åtgärdade är helt nyopererad i knät och med 2a ord lätt husbunden! Ska nog gå bra men det blir inga höga klackar den dagen direkt!Har inte hunnit med någon frisör konsultation, hon ville ej titta åt mitt hår innan jag bestämt klänning. Men den detaljen är nu ordnad,har valt en jättefin Lilly klänning, ej årets modell en cremefärgad med mocca inslag i spetslivet. Även om jag inte har hunnit med att lära känna er tidigare så är det roligt att veta att ni finns där.
    Kramen

• vintertid

zebban: Välkommen till tråden! Din klänning låter jättefina tycker jag, har du någon bild på den? Min frisör ville också att jag ska ha bestämt klänning innan konsultationen, bra är ju också om man har valt huvudprydnader och ev. slöja. Tycker denna frisyren är fin: groups.msn.com/vintertid/hr.msnw&PhotoID=60 men det är ju så himl svårt att veta vad man passar bäst i...

• zebban

Det är svårt att se detaljerna naturligtvis är det stenar på livet? Den ser härlig ut med kjolen i allafall.
    Det finns en bild på nätet med min klänning men jag kommer inte ihåg var.
    Får ordna 1 bild på mig i den när jag får hem den nästa fredag! Om jag törs...
    Men det var ett aber att välja måste jag säga, men faktum är att det här var 1 av de allra första jag tittade på!

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!