• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vintertid

100 dagar kvar idag såg jag, i en annan tråd, till VÅR dag!

• Veronika

Det var jag som skrev!!! Imorgon är det inte 3-siffrigt längre!!!

• vintertid

*skaka liv i tråden* 97 dagar kvar! Fick pris på buss-transport för gästerna in till stan på natten - 1900 kr för typ 4 mil, okej eller? Vi kan inte riktigt bestämma om vi ska stå för det eller ej. Alla bor ju inte i göteborg heller så det blir ju lite orättvist...

Har provat två olika moussetårtor *mm* men det lutar nog ändå åt gräddtårta iom att vi ska ha moussebakelse till dessert!

Checkade ringar igår med, visste typ vad jag ville ha innan och är nu ännu mer övertygad. Hoppas få tillfälle att beställa i veckan!

Sitter och fyller i beställningar av tärnklänningarna, ja nu rullar det på...

• Larsson

Fixade klänningar till mina näbbar i veckan. Hittade hur söta som helst på Kappahl för det enormt dyra priset av 179 kr styck. Jättesöta och precis som jag ville ha dem. De var lite svåra att få tag på i största storleken, eftersom mina näbbar är 10 och 14 år så behövs ju det. Men det ordnade sig till slut.

Nån som vill se? Kanske... ;)

groups.msn.com/LisaBernsson/klnningar.msnw

• vintertid

Larsson: Du måste låsa upp albumet, annars kan vi inte se.

• Larsson

Sorry ... gör det meddetbums!

• Larsson

Nu tror jag att det borde gå...

• vintertid

Larsson: Jättefin! Och vilket fynd sen då!

• Larsson

Tyckte jag med, de är i precis rätt färg! Ibland har man tur... tänk om man hade haft det med lite mer som ska fixas, då hade det inte blivit så fasligt dyrt allting. Men men man får vara glad åt de stunder det är så :)

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!