• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vit tiger

larsson: jaså du, vi har tydligen mer saker gemensamt..jag heter larsson.. än så länge . välkommen till nya tråden. vilka skor har du tänkt dig? kan inte hitta några.

är det fler som har problem med tärnan/tärnorna? min vill inte klä upp sig! hon hitta en kort tunn linne klänning på åhlens , som hon ville ha :(
    den var fin men de andra gästerna kommer vara finare. suck. ville betala en fin klänning till henne. men hon bara gnäller om färgen hela tiden. saken e den att hon e jätte fin i lila men vill ha rosa. trodde inte detta skulle vara ett problem .

• missan71

Gifter mig den 20/8!
    Bokade faktiskt kyrkan idag! *stolt*

• vit tiger

miur: snart vill jag nog byta förlovnings ring. designade min ring i titan. nu finns den ett år senare på guldfynd ;) ser nästan lika dan ut. tillräckligt för att folk säger åh har du köpt den på...
    trist.

• Miur

Ja det var ju lite tråkigt, vit tiger! :( Specillet när du designat den själv. Jag måste fixa barnvakt nån dag så jag i lugn och ro får gå och titta på ringarna.

• imse-vimse

Hejsan alla augustibrudar!
    Jag har (handlat) en vigselring idag:D
    Det blev dock inte som jag har tänkt mig men den var otroligt fin!!
    Det är en stor skillnad att sitta och tittar på ringar på nätet än att stå i en affär och bli upppassad!!
    Vi hade två expediter som praktiskt taget kastade ringarna på oss. Man blir blind!
    Men åh så skönt att det är ordnad!

• Larsson

Vit tiger: trevligt att det fanns enLarsson till vi är ju så få ;) , men men snart heter jag inte det längre... Angående skor så hade jag tänkt mig öppna skor, så lite skoskav som möjligt! hittade ett par jättefina på Bianco på Hansa i Malmö kostar bara 300kr, remar i lite pärlemoaktigt jättesöta. vad hade du tänkt att ha då?

Har ni redan beställt ringarna?

/Larsson

• te75

Tack Vintertid!
    Passar på att fråga er som har varit ute i lite mer god tid än mig hur lång tid det tar att få hindersprövningen? Försöker skriva en prioriteringslista eftersom vi kom på oss själva med att diskutera dukning igår - och då har vi inte ens fått ut inbjudningarna....Har en känsla att bröllopsplanering kan ställa till en hel den kaos i mitt huvud under sommaren! För att göra saken "värre" fyller jag snart 30 och vår son fyller ett i sommar. Och så börjar jag jobba i augusti efter att ha varit mammaledig ett år. Och det enda jag vill göra just nu är att hänga på BT - hi hi

• augustibrud2005

Hej igen!
    Nu har jag med hittat hit efter att ha upptäckt att den "gamla" tråden var avstängd! Har äntligen bestämt hur jag ska göra med klänning och det känns toppen! När väntar ni era klänningar?

Någon som vet hur lång tid man får räkna med att det tar att göra ett namnbyte?

• vintertid

Min klänning hänger på garderoben

Ingen aning om namnbytet men te75: hinderprövningen tar nog inte mer än ett par veckor.

• Larsson

Nu har jag nog bestämt mig för min klänning dvs den klänningen jag har hemma. var i Lund idag och tittade på en enklare variant, och även billigare, men det blev för enkelt och jag är alltid enkal, och i min mening tråkig... och ska jag inte vara på "vår" dag!!

Hittade även jättesöta klänningar till mina näbbar... hoppas bara de passar, måste skicka dem till dem först. Men de är precis som jag vill ha dem.

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!