• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • Larsson

Vintertid: Vad blir det för klänningar ni ska ha förresten? Du skrev ju att du skulle beställa...

Ibland blir lite för självupptagen så man glömmer vad andra har frågat och skrivit, ja ja smällar man får ta ;)

• vintertid

Larsson: Känner igen mig i det där själv! Vi ska beställa av Lavendar är det tänkt, två olika klänningar i ljusrosa duchesse

• M-LH

hejsan hopsan! nu har jag också hittat hit. Visste inte att den gamla var avstängd men jag tyckte det var konstigt att ingen hade skrivit.

• Veronika

Vi betalade bröllopsnatten i helgen! Skönt att ha det avklarat! Borde verkligen gå och prova fracken snart...

• imse-vimse

Ska handla öl/vin och sprit i helgen.
    Sitter här och försöker få ihop vad vi behöver..GAAHH...får det inte att stämma..

• Larsson

imse-vimse: ska ni göra det redan! nu får jag lite panik här... Vart ska ni åka?

• Miur

vi har oxå börjat handla hem sprit! Men det beror nog mest på att vi passar på när nån av våra när och kära åker över till Sverige med båten och handla taxfree.:) Vin tänker vi ta från systemet, men resten blir nog från båten.

• vintertid

Idag är jag lite trött på allt och alla. Man kanske skulle rymt iväg och gift sig på en strand istället? 95 dagar kvar...

• imse-vimse

Larsson:
    Vi har vän där nere som ska åka till Tyskland i helgen och han har en stor pickup. Ville passa på när han likaså ska ner.
    Allt som allt kommer det att gå på ca 8000 suck!), men det är ju betydligt billigare där än här!!

Vintertid;
    Ibland kan jag också känna så!!
    Man blir galen ibland!

• vronk

Hej allihopa. Har inte hunnit vara inne något då jag har haft mycket med en kurs. Men nu är det kul att komma in och frossa.
    Jag hade en tråkig grej som hände nyligen. En kompis ville aldrig mer veta av mig då hennes respektive inte är bjuden. Saken är den att hennes respektive bor långt bort och de har bara varit tillsammans med henne i några månader. Jag har aldrig träffat henne. Då vi har många inbjudna har vi varit tvugna att dra gränsen någonstans. Jag försökte förklara det för henne att om vi ska bjuda med hennes respektive så måste vi bjuda 20 till.
    Men hon tycker jag är taskig och särbehandlar henne. För alla hennes kompisar som kommer på bröllopet får ha med sig sina respektive. Men de har ju varit tillsammans jätte länge och bor ju ihop.
    Det här är säkert jätte jobbigt att läsa. Men jag behövde skriva av mig lite. Känns jätte tråkigt att förlora en vän

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!