• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • zebban

majastina:
    jag har haft terapiarbete hela kvällen här, sitter och kliper bordeaxfärgade hjärtan som jag ska dekorera med lite guld + namnen i guld. De blir att hänga över kanten på glasen som de gjort på brudobröllop.se fast mina hjärtan är knubbigare och lite piffigare om jag får säga det själv!

• zebban

augustibrud2005:
    Din klänning låter väl jättehärlig!
    Det är din dag jag tycker du ska få se hur princessig ut du vill.
    Du är en av huvudpersonerna! Du ska ta plats.
    Du ska vara stolt över att du designat din egen klänning tycker jag, låt resten bli gröna av avund om det är så!
    Kram

• vintertid

majastina: Inget komplicerat utan egentligen vill vi helst ha en budapesttårta med lite snygg design. Vi vill inte ha mousse eller princess... men det verkar svårt.

• zebban

Nu har vi precis haft träff med cateringkillen i vår festlokal.Det är så kul när alla planer tar fastare och fastare form!
    Nu får jag väl fortsätta med mitt terapi jobb, placeringskort och bordsplacering

• majastina

Vi ska träffa "vår" kock i festlokalen imorgon för att diskutera igenom menyn. Roligt...
    Ska även passa på att kolla hur vi ska ställa borden. Det här med bordsplaceringen är ju inte helt enkelt.

• augustibrud2005

zebban

TACK, det värmde :D

• vintertid

augustibrud2005: Min klänning är också väldigt prinsessig (ska dessutom ha både krona och slöja til) och i vissa stunder har jag tänkt att 'nä jag borde ha en rembo eller en kik' (för visst är trendigt snyggt) men tänker jag efter ordentligt så _vill_ jag få vara en "tidlös prinsessa" en gång i mitt liv. Och det ska jag! Tycker också att din klänning lät fin. Hurra för stora kjolar!

• majastina

Skönt att höra att nii också vill vara prinsessor. Har ibland oroat mig för att det ska bli too much, men vad sjutton. Det här är ju vår dag och förhoppningsvis gör man det bara en gång.
    Min klänning ligger forfarande som en tyghög hos sömmerskan, men hon skulle börja med den nu i veckan. Jag längtar så efter att få prova den. Kul också med en klänning som bara jag har och som är precis så som jag vill ha den.
    Har ont i ryggen nu. Har suttit och vikt mina askar hela kvällen, men fina blir de...

• vintertid

majastina: Jättebra att höra att fler tänker samma. Kan du inte beskriva din klänning?

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!