• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • milo

Jag har ju inte varit med från början så med risk för upprepning. Vart gifter ni er och i vilken kyrka??
    Vi gifter oss i uppsala domkyrka och har festen i dalby bygdegård

• Larsson

Ojdå Milo! Det är klart att du ska få lite info. ;)

Vi gifter oss i Limhamns Kyrka, Malmö, den 27:e. Ska ha ca 60 gäster. Hälften från Gbg och hälften från Malmö, min sambo kommer från Gbg så det har fått fixats och donats med privata övernattningar. Americas f:[ing Cup börjar vår helg här nere, så det var ganska svårt bara att få tag på svit till oss... men det har löst sig :)

Jag är 26 och min sambo är 28.

• vit tiger

hej allihopa: hittar inga skor.. panik utbryter snart. hahaha
    grymt varmt idag.

milo: vi gifter oss i norrtälje, frötuna kyrka, den 26 och har festen i stockholm på cedergrenska tornet.

• vintertid

Vi gifter oss i Tjolöholms slottskyrka och ska ha festen på slottet!

• hearts

Vit tiger:
    Hoppas du hittar ett par snygga skor, jag har inte heller hittat några. Får väl gå barfota snart,hihi.

Vi gifter oss i Lillhärdals kyrka i Härliga Härjedalen.

• Miur

Nu har våra ringar kommit, jättefina!!
    Någon präst har vi inte träffat, borde kanske ringa och höra när det skulle passa, känner henne så det borde inte va så stora problem.
    Annars ligger det mesta still ännu, borde ta mej i kragen och börja med festprogrammet men det är ju så fint väder nu så man vill ju inte sitta inne!!

Vi gifter oss på Åland, i Mariehamns kyrka har sedan fest och middag på Godby hotell. (vi bor alltså här på Åland och är härifrån, fast jag egentligen är född i Österbotten...)

• milo

Vad roligt att höra var ni gifter er.
    Tackar vill höra mer.

• majastina

Vi gifter oss i Östra Vingåkers kyrka i Katrineholm och har festen på Djulö Herrgård.
    Vi har inte heller träffat prästen än så det känns skönt att höra att det är fler som inte har gjort det. Började bli lite nervös för det. Han skulle höra av sig till oss oxå efter semestern. Men jag känner precis som ni att jag skulle vilja börja med vigselprogrammet snart. Vi har inte ens valt psalmer än.

Börjar faktiskt bli lite pirrig nu... Det närmar sig ju med stormsteg och kontrollfreak som man är så känns det inte riktigt som allt är fixat än. Min blivande har inte köpt kläder, näbbarna har inga skor, tårtan är inte beställd, askarna är långt ifrån klara osv. Har inte heller vart och tittat på bilen som vi ska åka i. Det här är dessutom den enda veckan som min sambo har semester så jag börjar få lite panik! Är det befogat eller är jag bara nojjig???

• äntligen på väg

Vi ska ha ett dubbelbröllop med min syster och hennes 2B. Det blir i Tölö kyrka i Kungsbacka. Vi kommer att ha festen i Tölögården med ca 60 gäster.
    Har inte heller haft kontakt med prästen än, vet inte ens vem det blir.
    Kom just på att jag glömt skicka in hindersprövning och namnbyte också. När kan man göra det senast?

• zebban

Vi gifter oss i Stora Mellösa kyrka som ligger 2 mil utanför Örebro, festen hålls i Björneborgs bygdegård. Vi blir ca 70 pers.
    äntligen på väg: det tar vanligen ett par veckor att få hindersprövningen godkänd. Du kan ju beställa blankett på nätet om du inte redan har en.

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!