Larsson
Konstiga drömmar verkar vara något som kommer på köpet. Har drömt 5 drömmar på samma tema: JAg kan tyvärr inte närvara vid vigsel eller fest så de får köra utan mig ;)Sista drömmen var dock lite annorlunda inte nog med att jag aldrig kom fram, hela klänningen var full med fläckar så någon hängde ett vitt lakan över hela skapelsen och knöt ett band i midja...
vintertid
Kan skarpt rekommendera LipFinity! Sitter garanterat hela dagen (och natten) :)
Nu är mitt huvudbry festlokalen; har målat mååånga stooora tavlor i röda o rosa nyanser som skall pryda väggarna, är så himla nöjd!
Har beställt pärlor från Kina, via ebay, som kom i veckan. Har tänkt att lägga ett par pärlor i varje glasvas... döm om min förvåning när de visar sig vara ÄKTA?! 238:- inkl frakt för 20 band med vackra sötvattenspärlor! Har nu låtit göra både halsband och armband av dessa!
Klänningen är äntligen slutprovad och nu känns det faktiskt bra (hoppas jag). Typiskt stack sig sömmerskan på en nål och blödde lite på den, men hon försäkrade mig att det skulle gå bort.... typiskt..
Har ni tips till själva festprogrammet. Alltså inte bara sånger utan kanske nå´t "kul" med? Sånger är toppenvälkomna också :)