• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • snart.fru-boström

Hej på er alla =)

Hur många av er har redan blivit hippade?....Jag blev hippad den 17/6......hade en helkul kväll =)

• Miur

Hej hej på er igen!
    Känns som jag bara är inne och läser nu för tiden, hinner aldrig skriva nåt. Inte nog med att man har fullt upp med bröllopet så håller vi på målar huset nu oxå! ;)
    Har inte blivit hippad ännu, men kommer nog inte att slippa undan e jag rädd för! Men de ska väl bli skoj det med.

Annars försöker jag beta av listan punkt för punkt men mycket återstår ännu känns det som. Väntar på att min klänning ska komma så jag får åka över och hämta den. Sen är min utstyrsel klar.

• Annie74

Jag blev hippad 16/7 och hade en riktig toppendag i en sann spa-anda!

• Larsson

Vi hade stormöte hela eftermiddan igår med Toastmaster och Bestmannen, det var hemskt roligt, det blev plötsligt på riktigt riktigt! Gick igenom hela dagen och sånt, vem som hämtar och lämnar och väskan som ska till hotellet och blommorna och så vidare... Mycket roligt!! Nu är det ju inte långt kvar!

Vad har ni kvar att göra, vill gärna veta om jag kanske är lite efter eller om jag till och med ligger bra till ;)

Jobba på tjejer!!

• augustibrud2005

öland

Åh tack! Den var ju jättefin :)

Jag har "lyckats" lista ut när min hippa kommer att bli ;) 13/8... känns ju lite konstigt att vet, fast riktigt säker är jag ju inte!
    Igår träffade vi kocken en andra gång. Nu är allt spikat och det känns jättebra!
    Ett tips till er andra som har kock som ska laga mat -glöm inte att skaffa kaffe själva om ni inte har komit överens om annat med kocken. Han berättade om missförstånd som varit och det skulle ju inte vara roligt att bli ståendes utan kaffe precis...

• 27Augusti2005

Hej alla brudar!

Ska på Möhippa på lördag. Fick ju bestämma dag själv eftersom jag ammar lite fortfarnde. Men kul...
    Hur nyfiken är man inte nu då? Vet dag, men inte mycket mer!
    Jo förresten! Fick ju ett sms från en av tjejerna där det stod följande: ¨Kl. 10 blir du upphämtad. Du ska ha oömma kläder, badkläder och finkläder med dig. Vet inte när du kommer hem... ;D¨ Inte liiite nyfiken man blir av det, eller hur?

• öland

Hej hej!

Här sitter jag o har precis skickat iväg beställningen av korsett till natten...
    Bordsplaceringen ligger här på golvet brevid med 96 små lappar med namn på, nåde den som öppnar fönstret så att allt blåser bort ;)
    Datorn håller just på o producerar cd-skivor till kompbandet till vigseln.
    Mamma skickade just ett mail om att hon har sytt på spetsen på klänningen så nu är den helt klar...
    Nu vill jag att det ska vara den 27!!

• milo

Jag är fortfarande nervig för möhippan he,he.
    Ska till den stora staden och inhandla pärlhårnålar och foundation med min tärna(dottern. Jag tänkte komma igång igen med bröllopsbestyren nu när valparna har flyttat.

• vintertid

Var på min brudkonsultation igår och hon som ska fixa mig verkar duktigt och på rätt våglängd. Känner mig lugn anående det iaf!

Fick inte iväg klänningen till sömmerskan idag heller för tygaffären var stängd! Känner mig lite ensam med mina bestyr just nu, alla har ju sin semester och är upptagna på sitt håll, min m2b ställer ju upp men med vissa saker (typ klänningen) hade man velat ha lite hjälp/råd från andra. Jaja... Ibland känns det bara för mycket med allt ansvar man har och allt man inte får glömma att påminna folk om osv. Ibland kan man nästan känna sig tjatig och jag är rätt trött på folk som säger "jaja, det tar vi sen, vi har gott om tid...". Lätt för dem att säga men när man har 56 andra saker att göra så gäller det att komma ihåg/orka med/hinna allting "sen".

31 dagar kvar idag.

• imse-vimse

Hej1
    Jag undrar vad ni augustibrudar har för psalmer i kyrkan??(Jag har inte läst igenom hela tråden!)
    MVH

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!