• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vintertid

50 dagar kvar idag! När nedräkningen började så var det 100 dagar kvar, så nu har alltså halva tiden gått!

Någon som tycker att den här tiden innan man gifter sig är helt underbar?! Ända sedan förlovningen har jag och min kära svävat lite ovan marken vill jag påstå!!

• zebban

Visst är det en härlig tid! Killarna har planerat M2B's svensexa idag, vet jag men ej han naturligtvis! Hoppas att han inte går in och tjuvkikar här, kan inte skriva när innan de har hämtat honom!
    Vi har övat på valsen idag! Gick ju jättebra iaf för mig... men, men övning ger väl färdighet!

• Larsson

NU har jag börjat få konstiga drömmar.... allt bara skiter sig, inget blir som det ska, gäster som är rentav elaka och det slutar med att jag står på toaletten och gråter och intalar mig själv att "detta händer inte, det är inte på riktigt..."

Ska det vara så här ni i 48dagar... :?

• Larsson

eller ja... 45 i alla fall...

• zebban

Larsson:
    Mina drömmar har nu haft paus i ett antal veckor, men jag förväntar mig att de kommer tillbaka. Vet ju aldrig vad som får de att sätta gång.Sist var det frisören tror jag.
    Hoppas att du får några lugna nätter emellanåt iaf!

• äntligen på väg

Jag har oxå drömt en massa konstigt. Bla att min blivande make var osynlig när vi skulle gå in i kyrkan. Var får man allt ifrån?

44 dagar kvar.

• vintertid

Jag har inte drömt något, konstigt, jag brukar alltid drömma så mycket konstigheter, men min m2b däremot har drömt!

Allt känns under kontroll nu, förutom att tärnornas klänningar från Kina aldrig kommer...

• *camilla*

Precis 30 dagar kvar! Tiden går så himla fort! Nerverna sätter igång och det börjar kännas jättepirrigt! Redan nu, hur kommer det kännas dagarna innan!!

• vit tiger

har best'llt ringarna och hittat skor den h'r veckan, slipper g[ barfota nu. urs'kta min text. k;pt ny dator. m2b ska fixa det ikv'll. v'ntar p[ att alla ska o.s.a , vill b;rja med festprogram och bordsplaceringen nu. men f[r v'nta 9 dagar till.undrar hur m[nga som inte kan komma. en sak till 'r fixad denna vecka, vi har bokat resan till bali nu.l'ngtar till semester.

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!