• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • zebban

äntligen på väg:
    låter inget konstigt alls, har varit på bröllops förut med solrosfrön.
    Ävon om ris inte är farligt i sig så är ju solrosfrön nyttigare!

• vit tiger

tack tack :) :) :)
    lite FÖR mycket skumpa igår dock.. hahaha

• snart.fru-boström

ush...känns som om vi har glömt en massa viktiga saker...ändå kan jag ej komma på en enda som vi skulle kunna ha glömt.....är ni andra klara med allt inför bröllopet? eller vad har ni kvar annars?....

• äntligen på väg

Kvar att göra:
    12/8 hämta ut halsbandet jag förminskat. Ut och äta med tärnorna
    15/8 hämta klänningen efter omsömnad
    22/8 träffa min far som ska vara en av värdarna i kyrkan (träffar honom väldigt sällan).
    23/8 Provuppsättning hos frisören.
    25/8 Lämna bagage och hämta nyckel där vi ska övernatta.
    26/8 Gå på nagelmanikyr och provsminkning. Duka och göra fint i festlokalen.

Dessutom återstår att göra klart program till kyrkan och festen. Sen är det några småsaker kvar att handla oxå.
    Och säkert en massa mer grejer som jag förträngt nu . Det känns som att läget är under kontroll

• M-LH

hejsan hopsan. det var ett bra tag sen jag var här nu över 1 månad sen. allt verkar falla på plats nu för oss förutom att klänningen jag tänkt köpa har "krymt" i sommar men det löser väl sig alltid på nåt vis. alla har tjatat på mig om jag inte börjar bli nervös o det har jag inte alls men börjar känna av det nu när alla är på mig. har föresten varit på 2 hippor o blivit lika överraskad bägge gånger. kul

• vintertid

Är så fruktansvärt förbannad just nu p.g.a. idioter som inte kan bete sig på ett vettigt sätt...

Folk är så jävla ego och kan inte för ett ögonblick tänka på någon annan än sig själva, inte ens vid ett stundande bröllop. Trodde inte att vi skulle få problem med gäster/vänner som många verkar ha här på BT, men jodå. *svär och har mig*

• imse-vimse

Vintertid, vad är det som har hänt?
    (som du spottar och fräser:D)
    Är det nåt allvarligt?

• vit tiger

jag blir så jävla förbannad alltså!!!
    här går man å köper en bh som man senare ska byta till rätt färg så att vi kunde sy klart min klänning! observera att jag själv ringer nk å dom säger sig vetat om detta problem hela sommaren !!! min bh kommer inte i tid.. suck.. oproffsigt! måste hitta en ny och sy om klänningen. kul??! skulle ha hämtat min klänning på måndag. såg fram emot det. å den satt så jäkla snyggt över brösten. men kan ju inte ha den svarta under.

• zebban

vintertid: fy så irriterande! Hoppas att ni hittar något som blir minst lika bra.

snart.fru-boström:
    Verkligen jättefin!

Har lite svårt att fatta att det bara är 2 veckor kvar!
    De kommer att ta M2B här på jobbet i em, han är min chef...
    Så tror han att det är klart, men inte alls han åker dit imogon också!

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!