• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • zebban

En smärtsam sak att berätta, provade att vaxa överläppen igår men det var inte att rekommendera för min del. Huden följde också med!! Så nu är jag lätt sårig istället för fjunig!

• Sylanna

Snart fru Boström
    Wow, vilken snygg klänning!

• snart.fru-boström

zebban

ush låter inte kul =(...hoppas det går över snart.......

ps: jag har köpt klänningen på brudklanningar.tk =) ds

• imse-vimse

Hoppsan!
    Jag tror det är den dåliga DAGEN!!
    Allt verkar gå snett idag. Jag hoppas det inte drabbar mig! :D

• Larsson

Vi blir snart nerstängda igen.... men vi får ta och starta en ny tråd då, kan ju inte sluta nu så nära inpå. Ska bli hemskt kul att se allas bilder efter att man hört så mycket av alla.. ;)

• vintertid

Min m2bs närmsta kompisar hoppar av svensexan typ 12 timmar innan den börjar... de kan nu dra till något riktigt varmt ställe(som börjar på h) tycker jag.

Ett par oförskämda släktingar har "tvingat" oss bli riktigt arga. Har nu dragit tillbaka inbjudan.

Jävla människor.

• majastina

Varför blir tråden nerstängd???

• zebban

Ja då var man ensam igen då.
    De hämtade M2B för andra dagen för en liten stund sen. Det var nog inte vad han hade räknat med.
    Lite tråkigt känns det att vara ensam 2 dar i rad det ska erkännas men jag får väl hitta något annat sätt att roa mig på! Nu har jag och vovven gosat ner oss i soffan till att börja med.

• vintertid

Har nu bestämt att trycka festprogrammet på tryckeri, blev nästan billigare än att skriva ut på färgskrivare själv. Två veckor kvar nu... om två veckor gör vi oss till hos fotografen, ni då, vad gör ni?

• imse-vimse

Då är jag och min reportagefotograf(min vän) och min tärna hos frisören med ett lass med fjärilar i magen. Jag hoppas jag håller ett champangeglas i handen. Oxå har jag ett fånigt flin på läpparna!:D

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!