• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2

Hej tjejer!
    Klok, Cisilla, Ruter dam, Hearts och alla ni andra. Hoppas att ni hittar hit, de hade ju stängt vår gamla tråd så jag öppnar en ny
    För er som eventuellt kommer in som nya så snackar alla vi som ska eller har gift oss i Jämtland eller Härjedalen och delar med oss av den stora dagen.

Idag vill jag speciellt skicka en STOR den STÖRSTA faktiskt kramen jag har till Klok som gifter sig imorgon lördag i Berg!
    Stort lycka till och lova att du skriver snart och berättar hur den stora dagen avlöpte med busungar och allt

Kramis kramis kramis och trevlig helg till alla er andra!
    Hallenbrud

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2
  • Hallen brud

Ah så bra Cissilla! att du hittade tillbaka

Allt väl? Planeringen rullar på?

Kramis

• mandarin

Hallen brud: Våra inbjudna vet bara om att det är klockan 15.00 i Gamla Kyrkan resten är hemligt:) Busigt va´! Vi har också varit i kontakt med Food! Dom är ju bara så bra, så himla god mat! Vi får se om det blir dom...

81 dagar kvar...

• Hallen brud

Mandarin:
    Jaha vad spännande! Det var någon mer som jag läste som gjorde så hemligt oxå.

Ja, jag kan bara varmt rekommendera Food catering, all kontakt jag haft med dem e sååå proffsig.
    Hoppas så att det blir lika bra som jag tror...
    Kramis

• hearts

Hej alla. Va kul att se att så många av oss är här och skriver lite.
    Själv ska jag gifta mig den 27 augusti.

Vårat val av toastmaster/toastmadame (vi ska ha två) har visat sig vara hellyckat. Vi får verkligen mer hjälp än vad vi kunnat hoppats på.

Hoppas allt rullar på med planeringen för er alla.

Kramar

• Hallen brud

Hej hearts!
    Kul att du är med oxå, grattis till det lyckade valet av toastmaster/madame. Det är sååå viktigt.
    Vi har valt min underbara vän tillika jobbarkompis Mogge som var toastmaster på mitt 30 års kalas och han e bara bäst!!!

Var skulle ni gifta er? Jag har glömt...

• cissilla

Jag e så less, skulle ju ha varit på Agnes Olsson imorgon (torsdag) men idag klockan 17 ringer dom och avbokar... han som har hand om det, skall sy in en massa balklänningar, så dom vill boka in en anan dag, tyvärr har jag svårigheter med att hitta en tid där mitt sällskap är ledig samma dagar som mig, så detta är lagt på hyllan :(

• Hallen brud

Cisilla:
    Trist med Agnes Ohlson...
    Tycker de inte att de har ett åtagande när de har bokat med dig?
    Har du kollat med Anjos? Hon tog emot när det passade oss och öppnade faktiskt butiken för oss när det egentligen var stängt!
    Hon hade lite mindre utbud men M2b blev ekiperad och klar!

• brud nyår05

cissilla: va trist! Jag ska dit på fredag, hoppas att de kan då...
    Snopet när man är inställd på att prova en viss dag och har fixat för det och så blir det inget.
    Kunde ni inte hitta någon annan dag som passade?

• Hallen brud

Brud nyår 05:
    E så nyfiken och kan inte glömma
    Med tanke på att jag själv önskade mig ett vinterbröllop... kan man hyra "fluffjackan" också eller är det något man köper till själv.

Jösses E det ingen som kan komma på vad det heter?

Kramis tll alla

• brud nyår05

Oh en trevlig fluffjacka kan man nog hyra
    Du skulle ha sett mig på Atelje Grönlund i deras cape...jag såg precis ut som Påven!
    Så mellan två onda ting (får eller Påve)... vad tror du?

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2