• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2

Hej tjejer!
    Klok, Cisilla, Ruter dam, Hearts och alla ni andra. Hoppas att ni hittar hit, de hade ju stängt vår gamla tråd så jag öppnar en ny
    För er som eventuellt kommer in som nya så snackar alla vi som ska eller har gift oss i Jämtland eller Härjedalen och delar med oss av den stora dagen.

Idag vill jag speciellt skicka en STOR den STÖRSTA faktiskt kramen jag har till Klok som gifter sig imorgon lördag i Berg!
    Stort lycka till och lova att du skriver snart och berättar hur den stora dagen avlöpte med busungar och allt

Kramis kramis kramis och trevlig helg till alla er andra!
    Hallenbrud

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2
  • brud nyår05

"sån där päls som är fluffig Inte typ får" vilket asgarv det blev här när jag läste det! Såg mej själv som ett halvt får där på nyår!

• Hallen brud

Hej alla,
    Oj så skoj Nu blir jag så glad när det börjar röra sig på tråden!

Hearts;
    Vi gifter oss den 6 augusti i Hallens kyrka. Spännande!
    Kul att du e tillbaka förresten.

Brud nyår 05:
    Kolla på Anjos, de hade ett ganska begränsat utbud men jag tyckte att de hade snygga enkla klänningar som även är min smak. Inga marängklänningar här inte!
    Min klänning är en tvådelad halterneckklänning från Nixa som tyvärr inte finns på bild...Urtrist
    Men den e hemskt fin. Jag tar med den från Stockholm, då jag inte hade tid nog att leta i Östersund. Vi e ju inte där så ofta dessvärre.
    För övrigt valde vi mellan vinterbröllop men sommaren vann. Tycker att det verkar så mysigt, med snön och lite mörker samt att man just kan ha cape eller "fluffjacka"

Klok: Min trogna nätvän Stanna kvar och dela med dig av dina goda tips och råd!

Tills nästa gång
    Kramis till er alla

• Annorlunda

Jag har inte hittat hit. Brukar mest titta på inlägg under Östersund. Vi gifter oss 9 Juli. Börjar närma sig nu. Har äntligen fått tag på en solist men det blev ingen kille med gitarr som vi hoppats men det känns bra ändå. Har hittat en sååå fin låt som hon ska sjunga.

• Hallen brud

Hej Annorlunda!

Men vi har väl pratats vid förut va?

Har för mig att vi pratades vid angående inbjudan o formuleringar för hur man undviker barn på den stora dagen.

Vet att det fanns en tråd om julibrudar i jämtland men det var inte så många där och jag e ju inte en julibrud

Kul att vi e flera här i allafall!

• mandarin

Hej!
    Vi gifter oss den 13 augusti.
    Det börjar verkligen närma sig nu.
    Sommaren är ju här!
    Härligt!

82 dagar kvar...

• Hallen brud

Oj Nu poppar det upp jämtlandsbrudar från alla hörn. Det gillar vi!
    Mandarin var ska du gifta dig?

Ha en fin dag allihop!

Kramis

• Hallen brud

Var kom de där smilisarna ifrån? Jag o mina långa klor

• mandarin

Vi gifter oss i Gamla kyrkan mitt i stan.
    Ser verkligen framemot den stora dagen...

• Hallen brud

Mandarin:
    Oh vad spännande, då gifter du dig exakt en vecka efter mig.
    Var ska ni vara efter vigseln, fixar ni själva eller har ni hyrt lokal?

Catering?
    Vi kommer att vara på Hallgården i Hallen där vi tar catering från Food Catering på Frösö golfklubb.

Kramis

• cissilla

Ah, äntligen har jag hittat er....
    Avskyr när man måste hitta nya trådar, men så kul när man hittar :)

Vi gifter oss på nyår på Frösön och jag skall kolla klänning på torsdag på Agnes Olsson,
    Ha´de

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2