hej
jag tror att vi kommer gifta oss i slutet av februari 2007. inget datum satt ännu, för vi är tidigt ute. eftersom m2b inte är med i svenska kyrkan och efter en lång diskussion om vad vi vill, och tro osv. så bestämdes det borgerligt. rådhuset är ju faktiskt jättesnyggt, och väldigt kyrkligt inuti. Om man får vara i stora hallen uppe så vore det perfekt.
vi kommer försöka få låna högfors slott, om det går. annars vet jag inte var vi kommer vara, men det finns många stället. vore väldigt kul med gamla teatern. lite dyrt kanske. eller hov. (jobbat på jamtli så mitt hjärta finns där;)
jag vill också fotas av anna&maria. Jobbade som foto assistent en sommar åt Maria inna de slagit ihop sig, och då många bröllop. det var verkligen roligt, och hon/de är verkligen riktigt duktiga fotografer!
funderar också på det här med blommor. vill ju fota mig utomhus efter vigseln eftersom m2b inte ska få se mig, så då kanske det funkar. det gör ju inget om blommorna slokar lite på kvällen. vill gärna ha mörka kallor, utfyllt med något annat.
jag hade en tanke om att om det är ljust när man kommer ut från rådhuset, att man åker och fotas då. sen kan man "mötas" av gästerna vid festlokalen, (de har först mötts av massor massor av marchaller) och då får de facklor, och kanske fördrink utomhus, tänkte mig kanske vit glögg ;) vore coolt.
hade en väldigt väldigt kort tanke om vigsel uthomhus, men njae, tror inte det jag pallar det.
/A