• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2

Hej tjejer!
    Klok, Cisilla, Ruter dam, Hearts och alla ni andra. Hoppas att ni hittar hit, de hade ju stängt vår gamla tråd så jag öppnar en ny
    För er som eventuellt kommer in som nya så snackar alla vi som ska eller har gift oss i Jämtland eller Härjedalen och delar med oss av den stora dagen.

Idag vill jag speciellt skicka en STOR den STÖRSTA faktiskt kramen jag har till Klok som gifter sig imorgon lördag i Berg!
    Stort lycka till och lova att du skriver snart och berättar hur den stora dagen avlöpte med busungar och allt

Kramis kramis kramis och trevlig helg till alla er andra!
    Hallenbrud

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2
  • brud nyår05

Åre bruden 07: jag vet, man blir beroende...

• brud nyår05

Men hallå var är alla????

• Hallen brud

Ja jag e här
    Har äntligen fått en lugn stund sedan svärföräldrarna tackat för sig
    Det är hektiskt nu, bara 11 dagar kvar men jag tittar in så ofta jag kan!

Kramis

• Åre bruden 07

Nu e man framme o tur att min blivandes syster har internet

• Hallen brud

Hej Åre brud!

Visst är du i Östersund nu?
    Hoppas du myser, vi åker till Hallen på fredag, jag längtar!!!
    Vad gör ni? Planering eller bara semester?

Kramis

• Åre bruden 07

Hallen brud

Japp jag e i Östersund hos blivandes syster, han kommer på torsdag så jag e här nu dessa dagarna o bara har semester Sen ska jag kolla runt lite o börja planera så smått o så ska vi gå på yran på lördag =)

Fattar att du längtar Hoppas ni får de mysigt

• Hallen brud

Åre brud:

Yran, oh vad mysigt! Jag skulle oxå kunna tänka mig en sväng på den men tyvärr e det lite mycket som ska fixas.
    Sen har de den dåliga smaken att lägga "Fäviken", Yran och Glamusik i Hallen på exakt samma helg...
    Tror att blivande mannen vill till Fäviken och jag vill se Glamusiken... Bandet som ska spela på vårt bröllop spelar på Glamusiken!
    Kan bli knepigt det här

Nu e det läggdags för mig, svärföräldrarna ska vallas imorgon igen

Kramis och mys i underbara Jämtland

• Åre bruden 07

Hallen brud

Gonatt ska oxå krypa ner i sängen nu e bara så glad för o ha semester så ja vill va uppe länge (som ett trotsigt barn )

ha de bra så länge
    *kram*

• Klok?

SKICKAR STORA KRAMAR TILL HALLENBRUD samt lycka till! Vet inte när jag kommer in här nästa gång så därför gör jag det nu

I helgen ska familjen på Yran och åka karusell, vilket barnen ser fram emot jättemycket - det är ju deras första Yra eftersom vi inte bodde i Östersund förra året. Ikväll ska vi till vänner och hälsa på nyfödd bebis (jag vill också ha )snusa lite och bara mysa en stund tillsammans med de nyblivna föräldrarna!

• Åre bruden 07

idag ska jag åka runt o försöka "ragga" tag i en vit islandshäst o höra mig för om det finns möjlighet o hyra den så jag kan komma ridandes på den på ngt sätt när jag ska gifta mig

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2