• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2

Hej tjejer!
    Klok, Cisilla, Ruter dam, Hearts och alla ni andra. Hoppas att ni hittar hit, de hade ju stängt vår gamla tråd så jag öppnar en ny
    För er som eventuellt kommer in som nya så snackar alla vi som ska eller har gift oss i Jämtland eller Härjedalen och delar med oss av den stora dagen.

Idag vill jag speciellt skicka en STOR den STÖRSTA faktiskt kramen jag har till Klok som gifter sig imorgon lördag i Berg!
    Stort lycka till och lova att du skriver snart och berättar hur den stora dagen avlöpte med busungar och allt

Kramis kramis kramis och trevlig helg till alla er andra!
    Hallenbrud

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2
  • Åre bruden 07

då åker man upp till östersund imorgon o stannar en vecka

• Jämtlandstaus

brud nyår05 vilken jättefin klänning!
    Lite min smak också, se mitt ovanstående inlägg, med en klänning. Vill också gifta mig på vintern, skulle gärna ha ärmar :)

• Åre bruden 07

Jämtlandstaus

fin klänning,men jag prövade en ungefär sådan o jag ser ut som en tant i såna tunna ärmar o det passar inte alls min stil men jag tycker den e snygg

• brud nyår05

Jag har nu beställt klänningen ( kolla mitt tidigare inlägg) fast på dreambride. Ebay skickade inte denna klänning utanför USA. Hoppas bara att den är lika snygg på mig som på modellen :-S

• Jämtlandstaus

Eyeore är du kvar här inne?

Jag gick grundskolan med din makes lillebror, Anders, hade faktiskt Magnus under en idrottslektion i gymnasiet - tema curling ;)

• Hallen brud

Hej alla!
    Det blir alldeles för långa avbrott för mig från BT nu
    Blivande svärföräldrarna är på plats för att göra Stockholm och för att hämta hem oss till bröllopet
    Det är knappt två veckor kvar!!!

Ska det vara så här eller har jag missat nåt? Jag bara glider med tror att jag har full koll och det har jag nog... eller så lär det väl märkas sista veckan.
    Börjar bli nervös för min obefintliga nervositet om ni förstår vad jag menar?

Nä, läggdags nu. Ska ut och shoppa klänning till svärmor imorgon.

Tycker att både brudnyår 05 och jamtlandstaus klänningar är fantastiska båda två.

Kramis alla

• brud nyår05

Åh jag e så ledsen!!! Jag skulle diska nu ikväll och då gick ett glas sönder och jag skar mig ordentligt i handen. 5 stygn och en stelkrampsspruta. Jag har jobbat i 12 år inom vården och tagit hand om patienter som har haft köttslamsor hängande och luxerade armar och benpipor som stuckit ut osv, men det har inte varit ett problem. Men ni skulle ha sett mig ikväll, svimfärdig, kallsvettig och grön i ansiktet...

• Hallen brud

Hej brudnyår05,

Jag känner med dig till 100% Jag kan inte ens se en spruta live eller på TV så om det där hade hänt mig så hade jag nog behövt självdö i stelkramp eller bli sövd innan jag fick en annan spruta

Bamsekramis till dig

• Åre bruden 07

åker om mindre än typ 6 timmar o borde packa men sitter hellre här,, e man skadad el vad ?

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2