• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Sunshine Girl

Tackar!!
    Nu har du fått svar

• lokatt

japp, det hade jag... kollar resten e middagen - älsklingen lagar god pasta åt mig! *slurp*

• BimBulle

Vi gifter oss i juli eller augusti nästa år! Men vi får inte boka kyrka förrän efter nyår.. så vi har inget fast datum än..

• lokatt

BimBulle: grattis och välkommen till 2006-tråden och Bridezillas International, lokalavdelning SWE2006!

• Sunshine Girl

BimBulle - välkommen! Vart någonstans ska ni gifta er?

Anna - tack :) nu har du fått mail igen

351 dagar kvar! :D

• Sunshine Girl

*mummel*

OK... nu har jag bytt typsnitt - IGEN. Tyckte det var så tråkigt att nästan inga kunde se typsnittet som jag hade valt.
    Nu har ett "separat" typsnitt på första sidan och sen ett annat för alla de andra sidorna..
    Kika gärna in och säg vad ni tycker :)

• lokatt

idag är det bara 218 dagar kvar till vårt bröllop!

(och, tack & lov: det är mulet ute idag!!! *yay*)

• Maya K

tjoooo... hur går det brudar? Nu har jag fixat en fotograf och en toastmaster..
    även kyrka och lokal har vi bestämt oss för och bokat dessa.
    Jippiieeeeee.. det kommer att gå bra, jag tror att jag hinner med allt nu ...

• lokatt

Maya:
    är det sant? *tar mig för pannan, plötsligt svimfärdig* vad lovade du/hotade du med? hmmm? erkänn nu...
    allvarligt, så kul för dig. själv skulle jag aldrig ha orkat med detta velande mellan olika ställen du har beskrivit hos din sambo, men det är jag det. och det är ju sådan tur att vi alla är olika!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2