• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Maya K

anna lokatt:
    nej jag sa inte så mkt.. jag frågade vad han tyckte om ett förslag och han blev jätte glad :) dessutom hade vi tur då det bara fanns en tid kvar den dagen och det var 16.30 vilket blir alldeles utmärkt då vi inte får komma in i lokalen om vi inte betalar en dyr hyra för varje övrig timme..
    Sen så är jag så glad då jag fått jobb med nu... behöver inte längre leva i ovisshet

• Maya K

tack anna lo....
    det känns skönt.. har ju inte vetat vad jag ska ta mig till om jag inte får ngn jobb till augusti då jag tydligen inte har rätt till a-kassa då jag jobbat som en gnu i två år innan jag börjat plugga.. men nu behöver jag inte tänka på det mer... jätte skönt..

• micropop

Maya K:
    Grattis! Vad bra det går för dig! :) :) Vad är det för jobb du har fått?? Och blev det Solna kyrka och fest på Muhren, som du skrev om i förra veckan?

• Maya K

micropop:
    japp det blev solna kyrka och muhren ;) är så glad :) Jag kommer att hålla på med kundservice och marknadsföring i ett företag som expanderar hela tiden.. det kommer att bli kul..
    hmm.. nu är jag lite förvirrad.. brukar inte du vara på BT-träff sthlm 2006 tråden med??? hmmm.. ja det brukar du ju ;) som sagt är förvirrad.. nej nnu måste jag ta och lägga mig.. jag ska jobba imorgon så.. :(

• micropop

Maya K:
    Jo visst, brukar jag vara i sthlm-tråden också! Det blir väl fika som planerat nästa fredag, hoppas jag! Vi blir alla lite förvirrade här på BT ibland, inte minst jag själv... ;)
    Nu är det sovdags för mig också! Godnatt och dröm söta drömmar! :)

• Maya K

micropop:
    japp det blir fika.. jag tog upp listan igen så..

• emmael

Grattis Maya! Både till planerna och till jobbet!
    Vilket galet väder! Jag hoppas att det är så här fint i juli nästa år också, så det blir en snygg bränna till bröllopet.
    Idag är det 378 dagar kvar till vårt bröllop, och imorgon kväll får jag träffa min älskling igen efter 10 dagar!

• Sunshine Girl

Hej alla!!

Nu är det dags för semester igen :D

Kommer med all sannolikhet inte vara online under de kommande två veckorna...

Ha det HELT underbart!

Kramar *sunshine*

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2