• agnelia

Februaritråd!!!

Hej februaribrudar!!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!

• Svar på tråden Februaritråd!!!
  • agnelia

Brunkullan,
    japp! På en söndag! Inte den mest praktiska dagen men fullt genomförbart, bara man är lite envis! Ville absolut gifta oss på vår femårsdag, inte dagen innan...

• Jema

Brunkullan
    Vad kul med ytterligare en "4/2-brud".
    Hur långt har du/ni kommit i planeringen?

Jema

• feb.brud

anna lokatt:
    Du har nog lite rätt i det du säger. Man blir så påverkad av det man ser i tidningarna Ringde mamma igår och frågade om hon tyckte att jag skulle ha en långärmad klänning. Hon sa att jag passar nog inte i en sådan. Nu kan jag fortsätta tro att jag "själv" bestämde vad jag skulle ha

• feb.brud

Apropå höst kollektionen, där jag varit å frågat har de sagt att nång gång i augusti/september kommer de att ta hem dem. Varför är det olika på olika ställen? Jag har hittat den klännigen jag vill ha men kan inte låta bli att kolla på andra. Är man otrogen då?
    Men lite seriöst, jag skulle inte våga vänta på att nåt bättre dyker upp. Det är inte grönare på andra sidan!

• blivande fru strömqvist

Hmm.. Nu när jag läst er diskusion om klänningar blir jag lite förvirrad... Har inte kollat på någon kläningen utan bestämde mig för att vänta tills de fått in höstens klänningar... Men nu när ni sägar att de inte kanke kommer förräns i vinter vet jag inte hur jag ska göra...

Brunkullan: jag ska också gifta mig den 4:e hihi...

Har ingen bild på min drömklänning... Som sagt mycket svårt att hitta klänningar med längärm på bild. Lite tråkigt faktiskt tycker jag...

Ha d bäst brudar... ;)

• feb.brud

Hej tjejer!
    Söndag morgon.. har inte så myckte att göra och faktiskt ingen lust att planera bröllop idag! Men det hindrar mig inte från att läsa andras inlägg, rätt roande!
    Hoppas ni har en bra söndag med mycket sol och avslappning

• agnelia

Hej brudar!

Här pysslas det med allt annat än bröllop just nu! Har många födelsedagar och annat att fixa och dona med.
    En riktigt härlig pysselsöndag!

Har ni funderat på vad ni ska ha för inneskor?

Ha en skön söndag!!

• feb.brud

Jag ska ha ett par vita gympadojor. tänker dansa långt in på natten

• Brunkullan

Hej på er!

Appropå klänningar, så tror jag att jag hittat den jag vill ha. Om ni går in på www.nixa.se och väljer brudklänningar med släp, så är det klänning nr 419 som finns med på både 1:a och 2:a bilden. Vad tycker ni om den??
    Jag är dessutom mörk, som hon på bilden, och funderar också på att ha diadem i håret!

blivande fru S:
    Vad roligt att du oxå ska gifta dig den 4/2!!

Jema:
    Vad gäller bröllopsplaneringen, så har vi bokat kyrka, präst, festlokal. Vi har också börjat med inbjudningskorten, som vi gör själva + sånghäften. Jag har börjat kolla runt vad gäller catering och bröllopstårta, och så var det ju detta med klänningen......... Jag och en kompis ska ta en "tjejdag" och prova klänningar inom kort! Vi har dessutom redan köpt min vigselring, så du kan ju gissa vad jag går och tjuvkikar på den!!

Ha det bra alla!

• Jema

Brunkullan
    Oj, så långt ni kommit!
    Själv får vi vänta med att kolla på vår resturang tills i augusti.
    Eftersom vi inte vet till 100% om vi ska var där eller ej, så kan vi inte heller boka kyrkan.

Däremot har jag börjat testa lite olika stilar på våra inbjudningkort + att jag "håller på" med festhäftet.

Det går med andra ord sakna med säkert framåt.

Jema

Svar på tråden Februaritråd!!!