• agnelia

Februaritråd!!!

Hej februaribrudar!!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!

• Svar på tråden Februaritråd!!!
  • Jema

Idag har jag fått min första "panik-känsla" över att det är MYCKET som måste fixas och inget är fixat.

Känns som att tiden bara rinner iväg...
    Tror att en lokal vi varit intresserad av skiter sig pga priset för att bara hyra lokalen var för dyrt.

Jaja, det är bara att ta nya tag och leta vidare.

Hur går det för er andra?

Jema

• Is-prinsessan

Hej Jema!

Trodde den här tråden höll på att dö ut. Bra att du tog tag i det!!

Inte för att jag vill trycka ner dig på något sätt, men förr oss flyter det på rätt bra för stunden faktiskt. Vi har börjat använda oss av den planeringen som ligger här på BT, och den är grym!! Okej, allt som vi vill ha med finns ju inte med på listan, men mycket som vi inte tänkt på fanns med. Dessutom kan man ju lägga en egna uppgifter allt eftersom man kommer på saker.

Just nu håller vi mest på och tittar på bröllopsresor. Men sen ligger jag ju minst 2 månader före er tjejer också!! Vårat bröllop går ju av stapeln den 3 december!

• Jema

Is-prinsessan
    Inte trycker du ner mig, inte!

Sedan är den ju den där "berömda" BT-grejen som jag INTE kommer in på.
    Jag kan alltså inte logga in trots att jag har mailat BT om mitt lösen, e-mail osv.

Skulle verkligen vilja kunna använda den.

Jema

• Is-prinsessan

Så irriterande!!

Jag har också haft problem med att komma in på den sidan ibland, men jag har trott att jag helt enkelt haft för tjocka fingrar o s v. Trist!!
    Men den som väntar på något gott du vet....

Sov så gott tjejer!!! Kram!

• feb.brud

hallå alla glada februaribrudar
    Äntligen har jag hittat rätt tråd. ska uppdatera mig i tråden för att hänga med.
    kul att vi är fler. .-D

• Is-prinsessan

Välkommen feb.brud!! Som du säkert läst nu är jag lite av en outsider, eller försöksdjur kanske man kan kalla mig Brud redan i december. Men eftersom det var såna trevliga tjejer här bestämde jag mig för att haka på helt enkelt!!

Hur går det med dina planer?

• feb.brud

Is-prinsessan:
    Planerna går helt ok, kanske inte lika avancerat som för andra men som tur är vi olika.
    Idag har vi hittat kläder till min m2b. Vi trodde att vi skulle behöva köpa kläderna till honom (Han är lååång)och det hade blivit lite dyrt. Nu har det ordnat sig. Jag har oxå hittat klänningen jag vill ha, men vill inte betala 10000 för den. ska se om det går att beställa direkt från leverantören, och hoppas att det blir billigare
    Vi har bokat kyrka, lokal, fixat limo och bestämt färgtema. Det viktigaste är att budgeten är fastställd.
    Brudtärna och toastmastern är utsedda. Bestman har vi inte frågat än eftersom han bor i en annan stad. Vi vill fråga "face to face"... Sen tror jag att vi inte gjort mer än så.( Vi har varit förlovade i tre veckor)Jag tror att vi hunnit en bra bit trots allt

Hur länge har du/ni planerat den stora dagen?

• cissi_e

Hej all februaribrudar. Äntligen hittade jag denna tråd igen. Trodde att man skulle kunna använda sökfunktionen men den verkar vara under uppdatering flera dagar.

Värst vad vissa av er är flitiga. Själv har jag planerna i huvudet men inget mer än kyrka och lokal är bokat o klart. Surfar som besatt på nätet efter klänningar mm så fort dottern sover men man hinner inte så långt med en fyramånaders bäbis. Dessutom ser ju inte kroppen ut som den kommer att göra i vinte efter fölossning och ammande, man får shysta rattar som kommer vara helt borta väl till februari och behöva all hjälp de kan få.
    Någon som tänker sy upp klänning o annat? I så fall var hittar ni mönster?
    Någon som ska gifta sig i Rättvik/Leksandstrakten? Har ni rekommendationer på blommot/hår/make?

• Aprilia

Hej alla

Ska gifta mig i januari men hoppas det är ok att jag tittar in i denna tråden lite! :)

Is-prinsessan:

Tittade in på länken till din klänning och tyckte att klänningarna från Margaret Lee var så jättefina, vet du vad de kostar ungefär?
    tycker det är svårt, har inte hittat nån som jag känner det där xtra för ännu.
    Dessutom fick jag lite panik när jag läste hur långt en del av er kommit med planeringen. Vi som bara har bokat lokal och kyrka!
    Nåja, i helgen blir det mer klänningsletande!

Svar på tråden Februaritråd!!!