Hej tjejer!
Härligt att se hur ni planerar!!
Jag har varit o provat lite fler klänningar och nu får jag säga att jag är förvirrad..... Vill ha en överdel från en tillverkare, och kjolen från en annan. Men jag vet inte om det går. Svårast blir nog överdelen..... Ska fatta mod och ringa någon dag och kolla. Ska bara samla ihop bra argument först
Till Aprilia:
Visst är klänningen underbar!!! Jag är helt såld på den, men som jag skrev över, är lite osäker på kjolen. Inte för att den är hur vacker som helst, utan för att det kanske egentligen är mer praktiskt med en kjol utan släp när det är vinterbröllop?
Jaja, jag ska kolla upp möjligheten i alla fall.
Jag har varit i Vara och provat den, och hon tog 6400:- för den. Det är ju lite pengar, men det finns många klänningar som är dyrare också! Hoppas du hittar tillbaka hit!
På tal om klänningar. Såg många inlägg om "höstens kollektion". Det är väl säkert olika överallt, men jag frågade på ett ställe som säljer Nixa klänningar, och dom sa att dom inte tog hem fler klänningar förrän i november december någon gång. Vet inte hur det är med er tjejer, om ni har is i magen och kan vänta, eller hur det känns? Kolla i alla fall upp innan ni väntar