• agnelia

Februaritråd!!!

Hej februaribrudar!!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!

• Svar på tråden Februaritråd!!!
  • lokatt

idag är det bara 288 dagar kvar till vårt bröllop!

Is-prinsessan: ehm, kan ha givit dig fel adress också... har totalt glömt att hotmail inte accepterar punkter i sina adresser, utan att det ska vara _ mellan för- & efternamn. funkar det bättre då?

idag bokade vi fotografen! (och betalade bokningsavgiften) så nu är det avklarat, och jag kan vara lugn - ingen kan sno stans enda studiofotograf från oss...

• Jema

Här är en til februari-brud. Närmare bestämt lördagen den 4/2-2006.

Jema

• agnelia

Hej igen Jema!
    Ni gifter ju er dagen före oss! Hur går det med planeringen?

• Jema

Jodå, vi har inte kommit så långt ännu. Ha börjat titta på lokal/resturang, kyrka + lite annat smått och gott.
    Men vi har fortfarande inte bokat eller köpt något.

Vet i och för sig hur vi vill ha det. Så på det sättet är det ju bra.

Jema

• agnelia

Ja, det är ju bra! Och det är trots allt 39 veckor kvar!

Det som ligger närmast i planeringen nu för oss är att jag måste börja hålla utkik efter skor!!
    Och det är inte det lättaste! Har väldigt breda fötter och höga vrister, rätt svårt att hitta skor i vanliga fall och med dagens spetsiga o smala skomode(!)är det nästan omöjligt!

Kikade nyligen lite efter underkläder till bröllopsnatten, mycket trevligare än att leta efter skor! Har fastnat för ett set men det fanns inte i min storlek så jag letar vidare.

Har bokat hotellrummet men bara sett bilder på det på internet. Tänkte kika på det nån dag.

Annars är det lugnt.
    Det är så skönt att inte behöva stressa med planeringen!!

• Is-prinsessan

God morgon tjejer!

Hur går det med all eran planering? Våran har lite kommit av sig av någon anledning. Tror att det beror på att det blivit maj och allting annat kommer över en.

Ska gå på bröllop nu den 28 maj, ska bli så roligt!! Har dock inte hittat något att ha på mig än, och jag vet hur svårt jag brukar ha för det........ Borde nog vara mer nervös än jag är...

Sitter här och försöker komma något bra att göra med bordsdekorationen. Hur går det för er andra på den punkten? Tips?

• lokatt

agnelia:
    känner igen det där med skorna... har också svårt att hitta bra skor, och skule inte överleva tio minuter i det "häxspetsiga" skomodet! tyvärr finns det ju inte så jättestort utbud av andra sorter, särskilt inte i lämplig "brudfärg" och med låg klack (vilket jag vill ha/behöver) *morr*
    hittade ett par i förra veckan dock - trodde jag ja. visade sig ha rågummisula = omöjliga på dansgolvet...

överväger starkt att skippa brudskor och istället göra det bekvämt för mig i gympadojjor!

idag är det bara 283 dagar kvar till vårt bröllop!

• agnelia

anna lokatt,
    jag fick tipset att kolla i butiker som har danskläder och dansskor. Ska kika på det nästa gång jag ska in till Sthlm.
    Eller så kommer jag i vinterkängorna och klafsar in! *skratt*

• agnelia

Is-prinsessan,
    inget nytt på bordsdekorationsfronten här...

Har däremot funderat att klä in våra(brudparets) stolar i nåt snyggt tyg. *skratt* Gästerna får nöja sig med det som finns! Skulle vara häftigt om man hade två högryggade stolar... *funderar* Men det kan bli lite svårt att få tag i... Kan kika på auktioner och loppis?

• lokatt

agnelia:
    hm, ja det kanske kan vara något. och iom att 2006-tråden mumlat om att kanske ses i sthlm i sommar kanske jag kan slå flera flugor i samma smäll...

Svar på tråden Februaritråd!!!