• agnelia

Februaritråd!!!

Hej februaribrudar!!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!

• Svar på tråden Februaritråd!!!
  • Jema

Någon som har en hemsida eller som har sammlar lite bildet på sin bröllopsplanering, så att säga.

Jema

• lokatt

Jema:
    inte så mkt bilder på planering, men en sida iaf! web.comhem.se/~u23706461/11februari2006.html

• Is-prinsessan

anna lokatt! Nu först kopplar jag! Så dum man kan vara!! Vi har diskuterat hemsidor i en annan tråd! Nu har jag lagt ut våran lite provisoriskt. Mest för att testa att publicera och hur teckensnitten blev och sånt där. Det blev inte riktigt som jag tänkt, så jag får väl fortsätta att testa.......

Här är sidan i alla fall:
    hem.passagen.se/emiliajohnsson/

• Jema

Jättefina sidor!
    Får väl se till att själv fixa ihop en sida, då jag redan har ett eget domän.

Jema

• agnelia

Har ingen hemsida, bara ett gammalt inspirationsalbum på Yahoo. Kanske dags att uppdatera den?

Ha en trevlig måndag tjejer!!

• agnelia

God morgon tjejer!

Har inte tagit itu med yahooalbumet än. Har jobbat så mycket. Ska försöka göra det. Sist jag ändrade nåt där tror jag var i november!?!

Ha en trevlig helg!

• Is-prinsessan

God morgon tjejer! (för i min värld är det fortfarande morgon , i alla fall när det är lördag )

Försökte övertala min sambo till att vi skulle åka och titta på ringar idag, men han tyckte det var mer bråttom med att måla om ute,öblerna. Vilken tråkmåns......

• Jema

Jag har också börjat titta på ringar.
    Har ingen aning om vilken jag ska välja.
    Det är ju en djungel där ute. *ler*

Jema

• Jema

Idag ska vi ut och titta på lite olika lokaler/ställen som vi eventuellt är intresserade av.
    Det blir bara en snabbtitt.

PS!
    Finns här fler från Skåne?

Jema

• agnelia

Jema,
    våra ringar ligger i bokhyllan redan!

Svar på tråden Februaritråd!!!