• agnelia

Februaritråd!!!

Hej februaribrudar!!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!

• Svar på tråden Februaritråd!!!
  • lokatt

mallan28:
    som det har konstaterats i 2006-tråden: vi är bridezillas! med svansar och allt, och vi ska bulldozra oss genom bröllopsvärlden... eller?

• agnelia

Stora salen i vår bygdegård är gul, rätt fin gul nyans. Men gardinerna är dystert mörkgröna... *isch*

• Is-prinsessan

Vad duktig du är anna lokatt!! Kodar du själv?
    Jag bygger i FrontPage...... Lite fuskväg kanske, men men.......
    Den ligger ännu inte ute någonstans, vet faktiskt inte om jag vågar publicera den. Löjligt va?

• Is-prinsessan

agnelia!

Samma färger i vår bygdegård!! Undra om det är ett bygdegårds-koncept? Det finns även en lite scen, där dom satt upp det gräsliga tyget... Vet inte hur väggen ser ut bakom, antagligen inge kul alls... Ja, där är ett problem till att lösas!

• agnelia

Ha ha, standard för bygdegårdar?

Det ska bli intressant och se hur det kommer se ut till slut...

• lokatt

Is-prinsessan:
    jo, jag kodar själv, i xhtml och css. det är faktiskt den enda metod jag kan... och tack, men så duktig är jag inte. men jag tänker bli! det är en av orsakerna till att vi har en hemsida, just för att jag ska bli bättre.
    vår sida ligger ju uppe, men är sas inte direkt officiell. det finns den del som har adressen, och så har den ju snurrat runt bt lite, men annars så... tanken är att vi ska göra den officiell närmare bröllopet, och framför allt efteråt (för vissa).

• lokatt

Is-prinsessan:
    och för den delen, fusk? att använda sig av det man klarar av? då fuskar jag så gott som varje dag med något. kalla det smart & praktiskt istället!

• Is-prinsessan

anna lokatt
    Hehe, jo så kan man väl se det. Har dock inte fattat det här med frames och liknande. Jag gör en hel sida, för varje sida, förstår du vad jag menar? Skulle gärna visa dig om jag kunde

agnelia
    Jag får nog göra ett studiebesök snart och se vad vi kan göra åt textilierna... Det är ju dock en hel del annat som kostar den kvällen, så man kan ju inte köpa en massa tyg och sy nytt bara för att.

• lokatt

Is-prinsessan:
    frames är faktiskt "helt ute", om man ska vara korrekt! det finns en standard för webben, eller ja, det finns en framtagen som det är tänkt att folk ska använda sig av. och i den så är frames eller ramar inte "ok". dessutom finns det en del problem med frames, så strunta i det du, är mitt råd.
    så det är ju bara bra att du inte använder frames!
    jag gör också varje sida för sig, även om grunden är den samma - genomgående layout. vanligtvis är det väl så man gör.

• Is-prinsessan

anna lokatt
    Exakt så gör jag också. Kopierar varje sida och ändrar innehållet. Jag kanske kan maila sidan?? Eller fungerar det? Hmmm.......

Svar på tråden Februaritråd!!!