• agnelia

Februaritråd!!!

Hej februaribrudar!!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!

• Svar på tråden Februaritråd!!!
  • Jema

agnelia
    Ja, den är ursnygg!

Idag har vi kontaktat en eventuell fotograf som vi vill använda oss av. Får se vad denne svarar.
    Hoppas att datumet är ledigt i alla fall.

Jema

• lokatt

Jema:
    ja, just det där att någon gång i början på mars (antar jag) få se allas versioner av "vintrigt"... ser fram emot det.

• agnelia

Glad Midsommar allihopa!!!

• blivande fru strömqvist

Hej på er alla brudar :)

Nu e jag tillbaka från en liten skön semester. Hoppas att ni alla hade en härlig midsommar.

• Jema

Idag har jag påbörjat vår hemsida inför bröllopet.
    Vet i och för sig inte om jag vågar lägga ut den till allmän beskådning.

Jema

• lokatt

Jema:
    så kände jag första gången (för ca 8 år sedan) också. men när jag väl vågade så visade det sig att det var då jag fick det viktigaste med en hemsida - respons! och här på bt är folk oftast rätt lugna vad gäller hemsidor.
    vår sida når du via portalen web.comhem.se/~u23706461

• Bröllopstokiig

Vilken jättefin hemsida anna lokatt!!! Jag och min M2b har också en hemsida, som vi skulle kunna lägga in uppgifter om bröllopet på!? En rolig idé som jag ska fundera på!

Nu till något annat:

Det sägs ju att man drömmer konstiga drömmar innan man ska gifta sig, antagligen för att det känns så definitivt med bröllop!? I natt drömde jag att jag flirtade med åtminstone två karlar, hi!! En av dom är med i TV-serien "Alias"!!

Har ni varit med om detsamma???

• Jema

anna lokatt
    Jättefin hemsida!

Jema

• blivande fru strömqvist

Jag har funderat på en sak... Vad ska man ge till värdparet som tack för hjälpen? Har ni funderat på det... Jag tycker att det är lite kepigt.

Funderade på typ ett presentkort på ett spa kanske men jag vet inte. vad tycker ni?

• Jema

Glömde säga att jag börjar överväga att han klänning på mig.
    Men jag har inte bestämt mig till 100% ännu, så än har jag tid att ändra mig både 1 eller 20 gånger. *s*

blivande fru strömqvist
    Jag har ingen aning då vi inte ska ha ett värdpar.

Jema

Svar på tråden Februaritråd!!!