• agnelia

Februaritråd!!!

Hej februaribrudar!!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!

• Svar på tråden Februaritråd!!!
  • feb.brud

Jema:
    Jättegrattis!
    Vi vill oxå få barn, men kommer att vänta med försöken till efter bröllopet! Jag är lite ego och vill dricka lite bubbel på bröllopet
    En än gång GRATTIS

• Jema

Tack för alla gratulationer!
    Vi ska diskutera lite till helgen hur vi ska göra med bröllopet.
    Det känns ltie snopet att ha sett framemot det så länge och sedan så blir det inte av liksom.

Att vi tvekar att ha det i februari beror mest på att man vet aldrig vad som händer. Tänk om man står där mitt i allt och behöver föda (förtidigt).
    Inget kul!

Däremot vet man inte heller om graviditeten kommer att gå bra eller ens hela vägen.

Så vi får helt enkelt diskutera det och se vad vi kommer fram till.
    Men ett vinterbröllop är i alla fall ett som är säkert.

Jema

• blivande fru strömqvist

Jema:
    GRATTIS vad kul!!!! Förstår att det är mycket för dig att tänka på nu men jag tror att allt kommer att lösa sig till det bästa.

Åter igen grattis och lycka till!!!

• Brunkullan

Jema:

GRATTIS så himla mycket!! Oj vad jag missar grejor här när jag inte varit in på BT på en dag!
    Jag förstår att det är mycket funderingar i huvudet nu......Är du kontrollmänniska, som jag, så förstår jag precis! Alla planer blir lite omkullkastade!? Men det är bara att ta nya tag!

• Is-prinsessan

Tjejer!

Nu behöver jag råd (igen). Det är den här klänningen...

Jag har ju hittat ett klänningsliv som är gudonligt vackert, och kjolen är också super-fin. Men kruxet är det att kjolen är ganska stor, och med släp och det kanske inte är fullt så praktiskt på vintern (eller någonsin?) så jag hade hoppats på att man bara kunde köpa livet och sedan köpa en mindre kjol. Men det visade sig att man inte kunde (vilket jag borde ha kunnat räkna ut, men men...) Vad tycker ni att jag ska göra?

• Jema

Tack allesammans!

Nu har vi äntligen bokat kyrka. *glad*
    Det blev den kyrkan vi har kollat på lääänge.
    Vi bestämde oss för att boka kyrkan till den 4/2-2006 klockan 16:00.
    Om det skulle visa sig att graviditeten går bra, så kommer vi eventuellt flytta vårat datum till någon gång i november.

Jema

• agnelia

Is-prinsessan,
    går det inte med en mindre/ingen underkjol till klänningen? Och kanske ta bort släpet när klänningen ändå ska läggas upp/ned till rätt längd?

• Brunkullan

Hej alla!!

Idag har jag haft en "tjejdag" på stan med en av mina bästa vänninor, och vi har ätit god mat, tittat på brudklänningar och sedan suttit på en uteservering och druckit vin!! Det känns väldigt bra nu, för jag har hittat min brudklänning, och det kommer att bli sååå bra!! Ett "problem" mindre........

• feb.brud

Hej, hej!
    Måste skriva av mig lite Bad min m2b ringa till cateringfirman förra veckan och boka en tid så vi kan bestämma meny. Han ringde och fick som svar att den ansvarige inte var på plats. Ok, tänkte jag, då ringer han (m2b)senare. Det har nu gått en vecka och min älskling har fortfarande inte ringt å bokat tid. Det känns som om jag måste påminna honom om allt, annars blir det inte gjort.
    Missförstå mig rätt! Han är engagerad och ser fram emot den stora dagen lika mycket som jag, men han verka tror att saker och ting fixar sig själva
    Jag orkar inte påminna honom hela tiden, det blir tjatigt och då förlorar saker sin charm
    Har ni några goda råd?

• feb.brud

Var håller alla hus? Är ni ute å njuter av solen ?

Svar på tråden Februaritråd!!!