Is-prinsessan: det jag märker på en gång är att era namn finns i två olika typsnitt, ett snirkligt på första sidan samt "detaljer" och ett annat, rakt & vanligt på övriga sidor. för helhetsintryckets skull behöver du ändra det så att det är samma på alla. copperplate gothic verkar inte vara ngt av de vanligare typsnitten - jag har det inte, och har mig veterligen aldrig snubblat över det.
om du vill ha ett speciellt typsnitt till just en rubrik, som tex era namn, är nog säkraste sättet att göra rubriken som en bild. dvs du gör en textskylt i photoshop (eller liknande program) och sparara för webben. om du kollar under "övriga personer", web.comhem.se/~u23706461/andra.html, på vår sida så ser du sådana skyltar ligga ute just nu. tänk bara på att ha genomskinlig bakgrund - det blir enklast så.
i övrigt rekommenderar jag att lista ett antal typsnitt, minst tre, varav iaf ett ganska vanligt. skriv dem i preferensordning. på så vis brukar man iaf kunna få in något av sina alternativ.
tittar lite noggrannare vid bättre tillfälle - ska fortsätta städa ur skrivbordet nu.