Brunkullan:
Jag blev faktiskt jätteförvånad över min m2B. Han VILL inte se klänningen! Jag har nämligen lite trassel att få med mig någon att titta på klänning en gång och då frågade jag om inte han kunde tänka sig att följa med. Efter mycket om och men erkände han att han faktiskt inte vill se klänningen på mig innan det är dags. Jag får gärna visa på bild, men han vill inte se den på mig förrän den dagen!! Sicken sötnos va? *kär*
anna lokatt:
Tror vi har pratat om hemsidor i andra trådar va? Jag försöker själv pyssla ihop en i Frontpage. Just nu står arbetet rätt stilla, men det kommer nog igång igen när det mulnar på ute. Det är första hemsidan jag gör, så jag tar gärna emot tips om du eller någon annan tycker att något ser knepigt ut, eller att det där kan man göra smartare. Just nu försöker jag klura ut hur css funkar, det är rätt klurigt tycker jag allt. Så om du har några tips så mottar jag gärna dom tacksamt!
För övrigt anna lokatt så är min mor likadan, men framför allt går hon på vad min m2b säger. Säger han att han skulle tycka att det var fräckt med trumpet på vigseln lägger hon ner hela sina själ i att fixa det, trots att vi inte tagit beslut om att ha det så. Det är jättesvårt, för jag vet ju att hon bara vill gott! Känner mig otacksam på något sätt.