ViktNeråt-05, Del 2
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Vi ska åka till Chicago. Har inte varit där innan men hört mycket gott om stan. Vackra byggnader och vattenläget. Ska bli skoj!
Sen blir det lite bilande i omgivningarna också några dagar, har någon nåt tips om var man skulle kunna åka? Känns som att stan ligger ganska isolerad från självklara andra resmål. Men man ska kanske bara styra kosan inåt landet och hamna där man hamnar?
Härligt med New York förresten, har inte varit där heller men man "måste" väl åka dit någon gång. Vi funderade ett tag på om vi skulle åka dit ett par dagar också när vi ändå är "över pölen" men det känns som att den stan måste utforskas noggrannt.
Var ska ni sedan?
Har inte heller varit i Chicago. Det blir säkert roligt Hur länge ska du/ni vara där förresten?
Vi ska som sagt vara först i N.Y. Sen ska vi åka vidare till Dallas & vara där i en månad Där bor min syster med sin familj. Under tiden så ska vi åka till Austin (kanske) & Mexico öknen bl a. Sen vet jag inte om vi ska hälsa på kusinerna på Cape Coral (Frorida) den här gången. Eller de kommer upp till oss istället. Sen ska vi tillbaka till N.Y via Chigaco. Så det blir en del resande.
Har inte sagt att jag ska ta med mig lillasyster den här gången. Hon är 12 år Så jag får ta hand om henne ordentligt så ingen kidnappar
henne.
Har förresten provat några bikinis idag. Köpte dock inget. Det får vänta.
Hur går det med det nyttiga livet för er tjejer?
Carma
Oj oj oj! Katastrofal vecka.... Eller kanske inte men jag har inte varit superstrikt och det har varit mycket möten med en smörgås med röra-lunch, konferens idag, kunde inte stå emot en bit kaka, pizza till middag och godis på det. Men då blev det här veckans ätardag!
Något hände när jag skadade vaden förra veckan. Jag var så otroligt peppad och det gick så bra med träningen. När jag fick muskelbristningen brast även motivationen. Jag är lite sån att jag automatiskt blir sundare när jag tränar så när jag inte kunnat träna så sprack det med maten också. Dumt men sant! Men nu känns vaden nästan helt bra så imorgon blir det morgonpromenad.
sådärja. Världes längsta rapport. Go afton!
Snart är det sommar = bikini (flämt, stress, panik)
hårt det lugnt fru Larsson.
Själv skulle jag varit i mål förlänge sen, men har insett att jag inte är mer än människa. Har bara gått ner 1 kg på 2 v. bättre än inget. Jag tror vi pressar oss själva hårt även om vi vill se resultat.
Fru Larsson,
Hoppas att morgonpromenaden blir skön imorgon så du får ny energi & kommer glömma alla "synder".
Blev sugen på glass innan ... hm. MEN jag gick och köpte lättkesella & bär istället (duktigt ), mixade allt. Gott! En variant på nyttig glass. Har kommit fram till att ju längre man försöker att stå emot sockerbegäret dessto mer styrka man får för att bekämpa sockerberoendet
Kram på er
Carma
Carma!
vad e det för kesella du andvänder? jag provade en kesella förut, men det smakade så starkt.
Jag använder Arla lättkesella 1% fett. bara 75 kcal/100 g & 13 g protein! Perfekt för de som tränar mkt eller är vegetarianer (jag )
Carma. oki tack
Tjena tjejer, så var det måndag igen då.
Jag konstaterar att det inte hänt något på vågen, men nånstans är det en seger för förra veckan slarvades det både lite här och lite där.
Nu är det dock ny vecka så nu ska jag ta nya friska tag (ojoj, va klämkäckt det där lät). Startade veckan med styrketräning & 45 min på löpbandet, känns bra.
Hur går det för er andra?