• Mia-76

ViktNeråt-05, Del 2

Vår förra hade stängt så jag startar en ny.

Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!

• Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2
  • Carma

Mia-76, Det stämmer att jag pluggar. Snart blir jag jur kand.

Jag har upptäckt en härlig glass idag!! Solero orange. Smakar gott är nyttig och endast 77 kcal.

• bellas

VIlken fantastisk dag och kväll - solen har strålat och värmt Härligt!

Har precis kommit hem från en golfrunda - spelade uruselt- men, men någon ska väl bli sist också... ;)

Vikten står still - envist still på 65.8... 2 kg till ska bort så jag tänkte attakera med cykling nästa vecka...

Ha det bra girls och kämpa på - än behöver vi inte visa upp oss i bikinis...

• Carma

Go'morgon flickor!

bellas - härligt med golf! Jag ska nog också damma av mina golfklubbor som ligger i garderoben *skäms*

Mia-76 - Skönt att det går bra med Viktklubben för dig. Själv vet jag att jag hade nog inte klarat av att dokumentera min
    matkonsumtion i längden. Följer inte ofta recept & då skulle det bli svårt att beräkna... Hur går det med träningen förresten? Vad tycker du mest om?

Funderar på att växla lite $-lappar. Det har gått upp till 7,5 & det lär inte bli bättre. Hur gör ni inför resan?

Nu ska jag cykla till gymet om en stund. Måste vakna först bara

• Mia-76

Ang dolares, jag är nog lite slö och växlar väldigt lite fickpengar på Arlanda och kör resten på kort. Hoppas att kursen inte försämras ytterligare.
    Har nu kommit på att man kanske skulle kunna göra en avstickare till Niagara-fallen. Vansinnigt turistigt men å andra sidan är det nog vansinnigt vackert också. Jag kan titta & lyssna på vatten hur länge som helst och tröttnar aldrig.
    Nån som varit där?