• Mia-76

ViktNeråt-05, Del 2

Vår förra hade stängt så jag startar en ny.

Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!

• Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2
  • Carma

Hur går det för er andra som har varit inne här förut. Man har inte hört ngt om er på ett tag.

• Mia-76

Tack! Vi har varit tillsammans 14 månader. Har väl i princip bott i hop länge nu men på två adresser, vilket är väldigt stökigt (och onödigt dyrt... ).

Ingen förändring på vågen i dag. Men det är ok, har mens plus att mina stackars utarbetade muskler nog gör kroppen tyngre också. Kroppen känns som ett kärr eller en ocean eller nåt i dag.
    Dock gör midjan glädjeskutt hela tiden nu, använder skärp pga funktionen numer och inte bara som dekoration. Kul!

Visst är det härligt att känna hur kroppen omformar sig, man blir så stolt! Och samtidigt lite förvånad över varför man lät kroppen bli som den blev innan man tog tag i bekymren.

Cykeltur i solen, va avis jag blir. I dag kan man nästan dra på sig minikjolen eller shorts va?

Kram

• Carma

Skönt att inse att brallorna blir för stora & att man använder skärp inte bara pga av dekoration

Jag använder i stort sett aldrig skärp. Alla byxor, kjolar som jag har är tajta. Och ett skärp bara "kväver" mig.. konstig som jag är.

Idag har jag provat mina gamla Lee favoriter. De är *Just perfect* bortsett från att de var nytvättade! Härlig känsla

// C

• Carma

Jag har cyklat & tränat på gymmet idag. Sammanlagt blev det 2 timmar Så jag har gjort mitt för dagen. Igår körde jag spinning & tränade golf med min kille på kvällen. Jag har träningsvärk i överkroppen så det är ett gott täcken på att jag har jobbat.
    Imorgon blir det spinning igen Mitt gym har blivit uppköpt av Nautilus så de har köpt in nya nautilus maskiner. Skitkul att prova ngt nytt

Hur går det för er andra?

• Mia-76

Nya maskiner - då hittar du kanske muskler du inte trodde fanns.

Vilken dag det är i dag! Blev så glad när jag kom ut i morse så jag bestämde mig för att gå till jobbet istf att ta t-banan.

Visserligen har jag mån som vägdag men var lite nyfiken i morse. Och vet ni, vet ni, vet ni???? Hamnde för första gången UNDER 60 kg.

Detta ÄR en underbar dag!!!!

Kram

• Carma

GRATTIS!!! Det var väl härligt! Skönt att hamna där man har längtat efter så länge! När vägde du så mkt senast? Nu får du prova dina gamla jeans tycker jag

Härligt att kunna gå till jobbet! Bor du mitt i stan eller? Jag brukar cykla. Man slipper vänta på T-banan & får motion på köpet

Nu ska jag iväg till spinnig Skriver sen!
    Kram & grattis igen

• Mia-76

Ja herregud, senast under 60... det var nog 2002 kanske. Ska testa jeansen nu. Har ett par referensbyxor från 55kg-tiden också som provades i helgen. Kan stänga dem men snyggt är det inte... Ännu!

Jag skulle mycket väl kunna cykla till jobbet. Har just nu inget vettigt att skylla på mer än att cykeln är smutsig och måste torkas av (pollen). PINSAMT dåligt! Tar ca en timme att gå i behaglig takt, så jag brukar gå hem de dagar som man ska hem och det inte regnar (bor i Kristineberg numer och jobbar på Söder).

Du är verkligen ihärdig/duktig med träningen nu. Spinna är verkligen kul! Vissa dagar roligare än andra, när man känner sig helt odödlig där på cykeln.

Tränar du varje dag? Hur ser fördelningen mellan olika slags träning ut för en vecka?

Kram

• Fru Larsson

Halloj! HÄr är jag, jag försöker kravla mig upp ur min svacka och är på god väg tror jag. Har inte ätit så förfärligt dåligt under mitt träningsuppehåll så det är inte + på vågen. Var och körde ett kombipass spinning/muskel på lunchen. Kändes som ett lagom kom-i-gång-pass. Vaden verkar fixa spinning till min stora glädje.

Bröllop-bikini-bröllop-bikini-snygga armar- fast rumpa-pep-pep-bröllop-bikini!

• Mia-76

Härligt Fru Larsson! Skönt att vaden är på bättringsvägen.

• Carma

Härligt att komma igång med träningen!

Fru Larsson: hur lång tid har du kvar till bröllopet & hur mkt vill du gå ner?

Idag ska jag cykla & träna på gymmet tänkte jag! DEt är härligt väder ute

Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2