• Mia-76

ViktNeråt-05, Del 2

Vår förra hade stängt så jag startar en ny.

Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!

• Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2
  • tvillingsjäl

Tjena tjejer!!

Ny vecka alltså! Måste säga att det gått hyfsat...har inte vägt mig men jag känner på kroppen att saker har hänt! Jag har iof cyklat 15 mil på 8 dagar så konstigt vore annars!! däremot så åt jag godis både fredag och söndag men det känns inte som att det gör så mycket..ska ju ha mens oxå å jag krääääver choklad!!! ha ha ha får väl cykla 3 mil idag oxå som straff....aj min stackars rumpa!!!

Hoppas det går bra för er alla!!!

• Fru Larsson

Kickan F, eller hur?

Vägde mig igår, ner 0,4 kg. Det hade jag aldrig trott.

Vaden mår bättre och jag ska nog våga mig ut i löparspåret igen snart. Uppvärmd och stretchad.

• bellas

Härligt Mia-76!

Det känns väl jättebra att börja en vecka med minus!

Kämpa på!

Kram Bella

• Lovisa78

Hej alla goa tjejer!
    Hemlis; jag har inte vågat väga mig på ca 2 veckor enbart p g a att jag är rädd att jag är längre från mitt mål (-1,5 kg till) än sist... Det käns svårare ju närmre man kommer liksom...töntigt jag vet!

Har kommit igång ordentligt med träningen och det är ju bra... :) Men det är så mycket fester, avslutningar etc så här års... Kämpa på!

Kram och pepp och bikini!

• Trolliz

Hejsan igen allihopa! Igår var det ju då vägning igen för mig. Minus 0,3 kg. Det går verkligen sakta fram. Myrsteg. Förutom en kebabrulle (utan dressing)så var förra veckan nästan perfekt när det gäller mat och motion, så jag tycker nog att det är lite konstigt att jag inte gått ner mer... Men men.. det är väl bara att fortsätta och hoppas på ett större minus nästa vecka.

• Mia-76

Trolliz. Bättre myrsteg ner än elefantkliv upp?!
    Och vissa veckor tror man att man ska få belöning för att man varit duktig men lika f-n händer det knappt nåt. Tror att du kan hoppas på / räkna med ett större hopp nästa vecka eller nästa om du hänger i, för i bland verkar kroppen inte riktigt fatta att den ska släppa i väg kilona.

• Mia-76

Kom igen nu jen78, om förra veckan var en katastrof så kan väl denna endast bli bättre?
    Tänk på att vi kommer att bli de läckraste kalaspinglorna på stranden i sommar (host)

• tvillingsjäl

Trolliz:

Har du provat mäta dig? Ibland står det still på vågen men det händer ändå positiva saker med kroppen!

• Carma

Hej,

Hur går det för er flickor? Det har blivit dött på den här fronten...

Jag står stabilt på 57 kg sen ett par veckor tillbaka. Är supernöjd & mår bra med tanke på mina 166 cm. Ska "justera" figuren med några kg till: 2 eller max 3. Men jag har inte brottom. Det känns bra som det är just nu. Har inte heller motionerat mycket senaste tiden. Var bara på spinning2 i södags, cyklat & gått lite. Har fullt upp med annat just nu.

Var tvungen att köpa fina underkläder igår. Kan ha glädje av att titta i spegeln nu ha ha. Har skor- och underklädersmani så som jag är.
    Hoppas det går lika bra för er, bikinitjejer

Carma

• Mia-76

Nej då Carma, jag är här

Kul att du känner dig nöjd, finjusteringar kan man ju göra men det verkar ju inte supernödvändigt heller. LÄNGTAR DIT!

Visst är det kul att shoppa, jag är handväskoman. Det kan man shoppa alldeles oavsett kilon, men det ska bli kul att shppa lite nya kläder också när man blivit lite smärtare.

Just nu flyter allt, har gått ner 5 kg sen i påskas och har 3 kg kvar till mitt mål på 58 kg. Om viljan/orken sen finns finjusterar nog jag också lite men kanske inte i sommar/semestertider. Det är ju så trevligt att sitta på uteserveringar och pimpla vin...

Pepp på er!

Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2