• Mia-76

ViktNeråt-05, Del 2

Vår förra hade stängt så jag startar en ny.

Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!

• Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2
  • Mia-76

Heja Carma, nånstans är ju jeansen ett bättre mått än vågen (även om jag är sjukt nyfiken varje måndag och bara MÅSTE väga mig). Snart ska man kanske våga sig på att testa ett par jeans som ligger i garderoben och samlar damm (läs: varit för små för att ens fundera på om de ska användas någonsin igen).

Gissa om det ska shoppas i USA!!!!!! Tyvärr kryper väl dollarn uppåt nu, men va fasen... Nån ny liten trasa eller två eller 20 ska man väl få med sig hem
    Carma, när åker du dit? Jag åker i midsommarhelgen.

Hoppas att du orkar hänga i med träningen, du låter taggad till tänderna. Beach2005 hägrar väl? Det skulle ju snart bli LITE varmare.

Helgen "hemma" var underbar. Synd bara att det regnade så att man mest satt inne och åt istället för att vistas i lantluften.

/Mia

• Carma

Jag åker på lördag, den 25. Åker du samma dag??

Här ska nog också shoppas en hel del. Ska ta med mig bara de saker jag inte kan leva utan, resten ska jag köpa Annars blir det för mkt att dra.
    Har inte bokat hotell i N.Y. ännu eftersom jag trodde att min systers man ska vara där över helgen. Men det verkar inte bli så Måste hitta något tak över huvudet nu.
    Annars är allt bokat & klart.
    Läste i ett annat tråd om sevenjeansen. Man kanske ska titta på dem? Är inte så uppdaterad så jag vet inte ens hur de ser ut. Har nämligen så många jeans i garderoben så en del dammar som du säger.

Träna ska jag i eftermiddag tänkte jag. annars hinner jag inte med mina äranden...
    Ska iväg & köpa en kompis till min guldfisk nu ist.

Kram// C

• Mia-76

Vi springer kanske på varann på Arlanda (om du också flyger därifrån), jag åker också på lördagen.

• Fru Larsson

Vad duktiga ni är. Själv är jag i en svacka, men det är ingen jättefara tror jag. Har inte ätit den nyttigaste smalmaten men har inte vräkt i mig godis eller så heller. Har inte tränat heller, bara enstaka kortare promenader. Ska ev försöka leta mig till gymet idag, vill ju ha snygga armar när jag gifter mig i september.....

• Skutten

Vill bara säga att jag har gått ner 7,5 kg på 4 veckor! Hurra för mig!

• Mia-76

Härligt Skrutten!

Klart att du ska gå till gymmet i dag Fru Larsson, bröllop borde väl vara en motivationshöjare om nåt!

• KickanF

Hej flickor.
    Igår tog jag ett jättesteg framåt.
    Jag var på nybesök på gymet på jobb (lasarettet). Hade t o m bokat tid med en instruktör o allt så nu känner jag att det kommer att bli av. Blev förälskad i löpmaskinen, känns bra att förbränna fett. Längtar redan tills imorgon när jag ska dit igen. Idag ska jag gå o "snabbsola" på lunchen. Man ser ju smalare ut när man är brun ;)

• KickanF

Fru Larsson:
    Det fixar sig till september, gott om tid.
    Själv kom jag på igår när jag var på gymet att armar och mage kan jag faktiskt träna hemma eg. Har ju hantlar. Är ju klart bättre att gå på gym, men inte alltid lätt att komma loss hemifrån med två småbarn. Som nu när jag snart har semester=inget dagis och ingen barnpassning, o gubben jobbar. Får ta mina hantlar o gå ut på uteplatsen o ställa mig. Man har ju kommit upp i "gäddhängsåldern" nu (är 65:a).

• Carma

Kickan F, det var smart val att börja träna på gym! Gratulerar De kommer bli mkt starkare & orka mer framförallt.

Jag var på gymet idag. Cyklade & tränade överkroppen. Imorgon ska jag träna ben & kondis.

Hoppas det går bra för er med!
    Carma

• KickanF

TAck Carma !
    Har verkligen saknat min träning. Tränade på gym (Nautilus) för några år sedan, men sen dess har fött 2 barn som nu är 1½ och 3 år gamla= full rulle nästan dygnet runt. Men nu känns det att det är dags att börja tänka mer på mig själv igen. O det känns kanon kan jag säga. Och barnen får förhoppningsvis en piggare o gladare mamma. Och så småningom smalare.

Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2