ViktNeråt-05, Del 2
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Jag skulle vara överlycklig om jag vägde 63kg, jag är
1,65cm.
smultronet
hej :) antar att det var menat till mig.. 63 kanske inte låter så mycket men för mig är det det. jag känner att jag inte trivs med mig själv längre, jag mår inte bra av det så därför vill jag gå ner i vikt. jag har vägt ca 55 fram tills för kanske två år sen. sen vet jag inte vad som hände, vikten liksom smyger sig på och sen helt plötsligt står vågen på tio kilo mer... (vad skjedde liksom? som norskarna i big brother säger.. :)) jag kan tycka att många som är större än mig själv är väldigt vackra men sen är man så kritisk mot sig själv du vet... så för att jag ska må bra så vill jag ner några kilo.
och tack föresten mia-76 för välkomnandet :)
Jag har just vunnit en delseger. Lite småbakis som man är hade det ju varit väldigt gott med en ostdrypande pizza eller nåt annat kaloririkt till lunch. Sansade mig dock och festade loss på en VV Lasagne.
Jag har visserligen gått ner i vikt vid ett tidigare tillfällen, samt småförsökt lite oinspirerat några fler. Men jag har aldrig känt mig så inspirerad, peppad och tyckt att det varit så kul (detta uttalande får jag kanske äta upp senare...) någon gång tidigare!!!
Solen skiner på oss i dag tjejer!!!
Jaaaa...solen skiner, jag har just tränat, snart är det HELG och tusan vad vi är BRA, tjejer! :D
Rabben!
jag väger 96kg så det var därför att jag skrev att jag skulle vara överlycklig, jag vägde 60kg för 2 år sen.
jo jag förstår att du vill gå ner till 55kg, det är min målvikt med, men just nu är det så tungt och jobbig väg dit, jag fattar inte varför jag tillät mig att bli så här stor!
smultronet: Äsch...om du ser det som en tung och jobbig väg blir det det... Om du istället ser det som en spännande utmaning, en gåva till dig själv och ser det fantastiskt ROLIGA med att gå ner i vikt så kommer det gå bättre :D
"Oavsett om du tror att du klarar något...eller inte...så har du rätt" :D
/Linda, som HAR vägt 98,6 kilo men nuuuu är 25 kilo lättare ;)
hoppas jag med får vara med här
1. 1,65 cm
2. +-0 kg (gått ner)
3. 96kg (väger nu) ussshh
4. 55kg (mitt mål) (hoppas väga det nästa sommar
Ellte!
okej, jag ska försöka se det på ett annat sätt!
Vad duktig du har varit
okej! Dags att bekänna färg då...=)
1. 164cm
2. vet inte riktigt vad jag väger nu men ca 67,5 kanske...
3. gick ner 3 kilo, åkte till Mexico i 2 veckor...gick upp 2..;)
4. Målvikt 60 kilo
Min nya cykel kommer idag så nu blir det cykla av!! Gissa en som kommer att ha ont i baken på söndag??!! ha ha