• Mia-76

ViktNeråt-05, Del 2

Vår förra hade stängt så jag startar en ny.

Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!

• Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2
  • Jen78

Jaha, då var man karaktärslös igen...
    Ont i halsen å inge pigg idag, behövdes inte mer för att jag tyckte att jag kunde "få äta"... å så synd om mig då!
    3 glassar å en massa godis senare = fortfarande ont i halsen, fortfarande håglös... Plus att jag nu även mår illa, har ont i magen å är arg på mig själv!
    Gud va bra det va att äta detta då! Not!
    Nåja, gott va det ialla fall...
    fast gudarna vet om det var värt det, jag tror inte det ändå... Ajajaja, min maaaaaaaaaage!

Så Mia76, min rena viktklubbsvecka sket sig totalt. Hoppas du klarar dig!

• Jen78

Har glömt, är 176 cm över havet. 176 illamående å karaktärslösa sketna centimeter...

• bellas

Jen78!

Kom igen - en dag gör ingen skillnad i längden! Du kommer igen i morgon, PEPP PEPP!

Håller på dig!

Kram Bella

• Ellte

Nä varför imorgon :D Det är ju flera timmar kvar på kvällen :) Alla faller ibland, skillnaden mellan dem som lyckas och dem som inte gör det är hur snabbt man reser sig upp! Det där lilla gör INGEN skillnad i det stora hela Jen :) Upp på tassarna nu och ta en kopp te för halsen :) *kram*

• Jen78

Ni e då för söta mina vänner!
    Tack för allt stöd!
    Slutade frossa vid 8 iallafall, får va nån måtta på det hela...
    Ny dag imon, nya tag! Igen...

• Ellte

Underbart! Själv ska jag motivera mig själv till att gå och träna imorgon...också! Ett av mina förbättringsmål är att jag ska göra tre PACEpass i veckan...och pga. att jag varit tvungen att jobba över en del har jag tvingats stuva om passen... Tränade idag efter jobbet...och måste gå även imorgon på lunchen för att klara målet. Meeeeen denna veckan SKA jag ha full pott på det så det är antingen imorgon lunch eller klockan elva på söndag...och DÅ vill jag ju sova :?

Visst ska vi ha bra resultat på måndag töser?:D

• Rabben

hej tjejer! en till viktkämpare som vill vara med och peppa/peppas! :) gick med i viktklubben för 1 ½ vecka sen. tyckte det var så tråkigt när man har garderoben full av fina kläder som har blivit för trånga... och det är inte roligt att shoppa längre för man har blivit för stor. :/ so here i go, vill ha tillbaka kroppen som jag hade för några år sen!

1. 165 cm
    2. 2 kg
    3. 63
    4. 55

snart är det helg med allt vad det nu innebär... lycka till allihopa! :)

• Mia-76

Välkommen Rabben.
    Det är nåt mystiskt med garderober, många klädesplagg krymper där
    Men visst är det en sporre att komma i dem igen, och som du säger: det är roligare att shoppa om man känner sig någorlunda i form.

• Mia-76

Jen, stackare som är sjuk. Och trist att veckan sprack. Försök göra resten av veckan bra och sen kanske vi kan göra nästa vecka perfekt!

Jag trillade också dit i går. Var på middag hos en kompis och det där planerade glaset vin förvandlades till en flaska. Om man räknar med motionskallisarna (som jag iofs bestämt att INTE göra denna vecka) så drog det bara över 10. Men ändå. Ååååååååååå så onödigt och dessutom är man lite svag i dag.

Och nu ska jag på kundmöte. Jippie! Ska försöka att inte andas på dem...

• Trolliz

Fredag och snart helgledighet!

Imorgon är det fest och då blir det ju säkerligen både drinkar och öl. Det är grillfest, så maten kommer ju att vara rätt så sund. Men som sagt... alkoholen lär ju flöda. Jag festar sällan (läs: nästan aldrig) så jag får väl se på det som en engångsföreteelse när jag ska kunna tillåta mig själv att ha kul och inte tänka på vägningen på måndag.

Önskar en härlig helg till er alla, och hoppas att ni har lika underbart vårväder som vi har här hos oss.

Jag återkommer här på måndag, och då med en rapport kring hur vägningen gått.

Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2