ViktNeråt-05, Del 2
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
och angående nötter: supersmarrigt är att rosta mandlar i en torr stekpanna med lite salt - lika nyttigt som orostade men jättegott och lite mera "snacksigt"!
Är inte här så ofta nuförtiden men kan änd bidra med:
1. 165 cm över havet.
2. 1,5 kg sen i januari.
3. 62 kg
4. 55 kg.
Har ställt ner vågen i källaren o väger mig bara 2 ggr i månaden (t ex igår).
bellas, mens är en riktig prövning. Blä! Jag tycker du ska köpa dig en liten bit godis (mörk choklad kanske) så kanske begäret lägger sig.
Jag borde också ställa ner vågen i källaren, väger mig varje gång jag går på toa typ. Därför minns jag inte riktigt min startvikt. Idag vägde jag faktiskt 64,4 på morgonen, har inte varit under 64,8 på läääääääääääääääänge.
Jag har börjat äta mer protein vid mellanmålen (köpt proteinpulver) och det tycker jag man håller sig mätt bra på (tillsammans med frukt).
Imorgon ska jag börja med löpningen, ska börja med 5 km och sedan succesivt öka sträckan så jag har sprungit 1 mil åtminstone 2 ggr innan blodomloppet. Jag har en bra kondis efter spinningen men löptekniken behöver slipas!
Kickan F, mår du bra efter operationen?
Swiss! Bra tips där, det är ju oftast saltet man vill åt när man är sugen på nötter.
Välkommen till vår lilla tråd förresten. Vi har SÅ trevligt och peppar varann till stordåd!
Då ska väl jag också tillägga min längd då:
1a. 160 cm
1b. 3,4 kg
2. 62,6 kg
3. 58 kg
Mia-76: tack! ja, det verkar vara trevlig stämning här:)
Ja här det glatt! Och tänk va många kilon mindre som nu belastar jordens yta.....
Tack Fru Larsson, jo, jag mår relativt bra efter op. Ont gör det förstås, t ex när jag skrattar, vilket jag gjorde när jag läste ditt senaste inlägg om mindre kg som belastar jordens yta. Själv har jag gått upp över 3 kg sen bröst.op. Men de sitter i allefall på rätt ställe. Nä, skämt åsido. Det är vätskeansamling med mera som gjort det.
Hej alla!
Måste bara släng in ett snabbt mattips innan jag ska vidare på nästa jobb...
Gjorde världens godaste gräddsås på Keldas Laga Lätt (tror jag den heter, 5 % fett iallafall) 1 msk japansk soja å ½ msk maizena. Smarrigt som fanken rent ut sagt! Åt till kokt potatis, skinkinnanlår, sparris å grönsallad. Mums!
Kan tänka mig att det är supergott att slänga i en burk champinjoner oxå, ska prova det nästa gång.
Äntligen något som smakar GRÄDDE!
Tar gärna feedback om nån av er skulle våga sig på receptet...
Ses sen!
Fru Larsson: men materia kan ju inte bara försvinna,bara omvanlas så det finns nog ändå någon annastans :) *Blivande fru J undrar vad eller vem som fått hennes bilringar*