ViktNeråt-05, Del 2
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Lägesrapport för mig:
1. minus 2,7 kg hittills
2. väger nu 70,2 kg
3. hoppas väga 65 kg innan semestern
Jen78: Ett smycke för att påminna sig själv också låter ju som en superide. Ska lägga den till min egen 'morotslista'.
*fniss* Jag ska vidarebefordra din mormors eminenta idé till min mormor Jen :D Gimmegimme två och ett halvt tusen nuuu ;)
Blodomloppet är den 8 juni! Va bra att ni hejar på mig! Ska nog springa idag. Kan ibland få ont i benhinnorna så jag får väl vara lite försiktig. Det var någon som skrev om att börja simma, det är ju rätt skönt! Jag simmade faktiskt 1800 m i söndags (har jag bergis redan berättat men jag är lite mallig över det).
1. Vet ej riktigt, startade nog runt 68 kg
2. Väger nu 66,2 (på kvällen, 64,8 på morgonen)
3. 60 kg (morgonvikt 58)
Väger ni också 1-2 kg mer på kvällen?
Hej oss!
Ska man rapportera längden också? Blir en bättre helhetsbild då
1. Längd: 166 cm
2. Nuvarande minskning: 14 (vägde 72 som max för 3 år sen :-O )
3. Vikt: 58 kg
4. Målvikt: 55-54 kg
5. Taktik: träna 3 ggr/veckan + sund kost +inga sötsaker
Gu så krångligt det vart med nuffrorna nu då ;)
Då svarar jag igen:
1a: 170 cm
1b: 18,8 (25,2)
2. 73,4
2. 68
5. Med hjälp av mixad kur, pulverkur, tallriksmodellen, positivt tänkande och mental träning samt vardagsmotion + PACEpass 3ggr/vecka
;)
Hallå och glad tisdag på Er!
Oj, jag är alldeles för blyg för era vikterkännanden men hoppas jag får vara med o leka iaf... ;)
Apropå tidigare nötdiskussion är jag tyvärr allergisk :( så nötter är verkligen inte mitt området, vet ju naturligtvis att det är nyttigt fett o så men det verkar ni ha koll på.
Minus 6 hekto denna vecka - jippie! Vågen är inte förinställd längre... Vågar knappt säga det (har ju stått stilla lääääänge nu) har nu 1,9 kg kvar till mitt mål!!!
Körde styrka och sprang/joggade på löpband tidigare ikväll, skööönt!
Bikini, sorbet och sommar på Er!! Kram :)
Fru Larsson; you go girl! Skulle vilja göra nåt sånt också för att få upp konditionen och verkligen ha ett mål! En mil är långt men det klarar du!
Väger också 1-2 kg mer på kvällen, troligtvis all vätska o mat man häver i sig under dagen!! Eller också är det det tunga oket som ligger på mina axlar...:D
Va alla är duktiga!
1.a 1.69
1.b 3.1kg
2. 66.2kg
3. 63kg
Har en riktig skitvecka just nu med mens och ett djävulskt godissug! Försöker byta ut godiset mot russin, men det hjälper inte... jag tror att jag snart ätit ur en burk russin men, jag vill fortfarande ha M-nöt eller något annat gott...
Det är jättepeppande att se att det går bra för alla andra!
Kämpa på!
//Bella
åh, här vill jag vara med!:)
1. hm, vet inte riktig.. 80?
2. 75 kg
3. 68 kg
jag är 177 cm lång, vägde som minst 63 kg men man ska ju må bra också:) jag har varit ute på flera långresor och kommer alltid hem med lite (läs mycket) extra bagage;) nu vill jag komma i form till sommaren och min hägrande indienresa - vore underbart att inte "behöva" gömma undan bikinikorten!:)