• LILLSYRRAN

    September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

    Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.


    Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.


    Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.


     


     


     

  • Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • HannaP

    Tack tack tack Mimmi78!

    2 månader kvar idag och jag känner hur stressen kommer smygandes och att bridezillan inom mig börjar vakna... 

  • Oskarsdotter

    Herregud, om 6 veckor är jag en gift kvinna. Helt sjukt! Här kommer iaf lite bilder på min vigselring (den innersta) , min klänning, våran inbjudan och våra placeringskort (mallarna) . Känns som om man inte riktigt fattat det än och vi ligger lite efter i planeringen....Hur går det för er andra? Vad har ni kvar? :)

  • PimPim83
    Oskarsdotter skrev 2013-07-28 20:47:08 följande:
    .Hur går det för er andra? Vad har ni kvar? :)
    Vi ligger rätt bra till i planeringen känns det som. Jag håller på att välja ut smycken till mig själv, men känner mig inte speciellt stressad. Det enda som oroar mig lite är att min blivande inte har fixat sina kläder ännu. Han vet vad han vill ha på sig men har inte köpt det ännu. Han tycker att det är SÅ lång tid kvar (knappt 7 veckor). Haha!
  • Mimmi78

    Minna, Hanna och Emelie - nu har jag skickat min checklista till er!
    Inser att jag har gjort i princip allt på listan, skön känsla! Nu hoppas jag att ni inte kommer på en massa som jag inte har med på min, ha ha!

    Jenny1986 - vad himla härligt ert upplägg låter!  

  • Mimmi78
    PimPim83 skrev 2013-07-28 21:02:15 följande:
    Vi ligger rätt bra till i planeringen känns det som. Jag håller på att välja ut smycken till mig själv, men känner mig inte speciellt stressad. Det enda som oroar mig lite är att min blivande inte har fixat sina kläder ännu. Han vet vad han vill ha på sig men har inte köpt det ännu. Han tycker att det är SÅ lång tid kvar (knappt 7 veckor). Haha!
    Hehe, känner igen det där! Jag tvingade min kille till att göra det häromdagen.
  • Mimmi78
    Oskarsdotter skrev 2013-07-28 20:47:08 följande:
    Herregud, om 6 veckor är jag en gift kvinna. Helt sjukt! Här kommer iaf lite bilder på min vigselring (den innersta) , min klänning, våran inbjudan och våra placeringskort (mallarna) . Känns som om man inte riktigt fattat det än och vi ligger lite efter i planeringen....Hur går det för er andra? Vad har ni kvar? :)
    Vad fin du är i din klänning!

    Vi ligger som sagt också bra till i planeringen, det känns skönt! Jag gör allt för att slippa stressa alltför mycket de sista dagarna - det lär bli mycket i alla fall. Vi har ju dessutom långväga gäster som man vill ta hand om litegrann, även om de inte kräver det.

    Har börjat få mardrömmar om bröllopet nu, men det hör visst till...  
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!