stormhelen skrev 2013-07-03 23:18:15 följande:
Ja, det var jätte kul att få hämta ut allt. =D
Jag antar att du menar "pinnen" som man drar igenom hålet i örat?
"Pinnen" genom örat är ganska så kraftig. Vilket är bra, för då är den lite mer robust och inte så ömtålig.
Själva örhänget är ca 4,3 - 4,5 cm lång och 2 cm bred.
Hoppas att det var till hjälp.
Tog väll något mer än en vecka att få hem örhänget från det att jag beställde, så det gick jätte snabt. Och det var i en fin ask den kom i, så det var roligt. =)
Tack för svar! Det är just en för kraftig stav genom örat som jag är lite känslig mot... Men jag kanske chansar och beställer, hittade flera fina på den sidan.
Kul att de kom i en fin ask, jag har länge tänkt på att jag vill ha "speciella" örhängen, vintage, lånade från släkting eller liknande. Inte "bara" köpa nya i en affär. Men jag får nog tänka om, det är dags att hitta ett par nu!
HEJ ALLA
Här har ni ännu en september-brud, jag bor i Kanada men ska gifta mig i Sverige den 14 september med färgtema rosa och svart (inte för mycket svart, men t ex brudtärna i svart klänning, svarta kostymer etc)
Hoppas att planeringen går bra för alla! Just nu gör jag lite smådetaljer. Har precis beställt en "custom made" karta som alla gäster ska skriva sina namn på, en cake topper i lera (dyr men åh så fina de ser ut på bilderna) slips till mannen etc...
Mitt stora bekymmer är bordsplaceringen, men jag ignorerar den ett tag till men vi kommer också att blanda släkt och vänner. Fest- och pratglada gäster med varandra, tycker själv inte om att behöva vara den pratglada som ska dra igång blyga människor, tycker det är bättre att sätta likasinnade personer med varandra.